Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg vil uden tvivl vælge en Yoshimura - the best of the lot Min SV 650 S K4 har monteret full-system Yoshimura RS3, lyder enormt godt (synes jeg), ser totalt godt ud (synes jeg), og har ifølge fuchs testbænk v. FA Moto Sport 79 HK. Der er ikke monteret powercommander eller andet "gejl"
Jeg kører med en MIVV (uden db-killer) og er meget tilfreds. Super dyb under 5000 omdrj. og nærmest lydløs over?? Lækker.. og så i titanium! Ved ikke hvor mange hk den kan bidrage med, men rullefeltet sagde 74 med powercommander.
Kender i nogle steder i udlandet hvor de er billigere end i danmark?? Er der en forhandler eller skal man bare tage en fra Ebay.com???
Jeg havde en Mivv system på min og det lød rigtig godt, samtidig pænt lavet og en rigtig god pris på det.
Kører med Yoshimura RS-3 slip on potte. Med db killer i får man en dejlig lyd med uden.....For satan den lyder ond!!!!!!!!Især når man motorbremser.. Den dybeste ondeste lyd kommer frem.MVH Sømanden