tja - lidt svært at sammenligne SV650s og ER-6n. eller en V-motor og en række-motor - eller en med kåbe og en uden...
Jeps... Det er det. Skal ud og prøve en ER-6f i næste weekend. Og håber lidt på at jeg kan finde en forhandler med en demo mc så jeg kan prøve at få en ordenlig tur på en SV650s.
Motorgangen på en Sv virker lidt mere brutal end på ER6. Hvilket er fedt. Men var sku meget skuffet over de bremser....
Min søsters kæreste har en ER-6f... hold da op hvor lyder den som en GS500
Hvis jeg stod i den situation at jeg overvejede at købe sådan en så ville jeg overveje et par afgørende ting.
- Er der en forhandler/værsted i mit lokalområde som jeg føler mig godt behandlet ved? (I københavn er der MC Hjørnet v. Per Harms - ham er jeg ikke videre begejstret for)
- Er den nem at sælge igen/holder den prisen/er den meget speciel?
I forbindelse med en ER-6f så tror jeg at den bliver sværere at komme af med end en SV650S. Det er en speciel MC som ser ganske "speciel" ud...
I det at jeg bor i KBH ville jeg nok vælge Stevens MC Shop eller Køge MC. Jeg har været med min kammerat hos MC Hjørnet et par gange og har forladt butikken med det samme negative indtryk hver gang.
Med andre ord ville jeg måske være tilbøjelig til at skide på at jeg kørte rundt på en MC som alle andre også har ift. at køre rundt på en som ingen har - men så derimod at have problemer med værkstedet og med at komme af med den igen.
Jeg ville måske være mere ligeglad med dette hvis jeg havde flere penge