Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det er på min, lige inden log af.Men jeg kan ikke se nogle billeder derinde under...
Jeg har ladet billederne blive auto-godkendt nu..
Ka' sgutte se nogen, kanap, eller noget galleri
Citat fra: B2 efter Juli 31, 2007, 09:43:53 amKa' sgutte se nogen, kanap, eller noget galleri X2
Citat fra: SVea efter Juli 31, 2007, 02:15:01 pmCitat fra: B2 efter Juli 31, 2007, 09:43:53 amKa' sgutte se nogen, kanap, eller noget galleri X2 Kig på det vedhæftede screenshot. Hvis i fortsat ikke kan finde knappen, skyldes det nok at Ole mangler at tildele jer nogle bestemte rettigheder. Så vidt jeg kan se er i jo begge moderatorer.Hygge
Citat fra: Mads efter Juli 31, 2007, 02:25:59 pmCitat fra: SVea efter Juli 31, 2007, 02:15:01 pmCitat fra: B2 efter Juli 31, 2007, 09:43:53 amKa' sgutte se nogen, kanap, eller noget galleri X2 Kig på det vedhæftede screenshot. Hvis i fortsat ikke kan finde knappen, skyldes det nok at Ole mangler at tildele jer nogle bestemte rettigheder. Så vidt jeg kan se er i jo begge moderatorer.HyggeKig på B2´s vedhæftede screenshot Således ser min også ud, altså uden en galleri knap. Men jeg tror Ole prøver at straffe B2 og mig for et eller andet. Han er sikkert pisse misundelig over at det ikke er ham, der har en fed Gixx og kan ligge billeder op af den
Jeg så faktisk godt B2's screenshot, men tænkte han havde forvildet sig et eller andet mystisk sted hen HyggeP.S. På B2's screenshot står der faktisk også at han ikke har tilladelse til at se galleriet. Det bakker min påstand, om at Ole mangler at rode med nogle rettigheder, op.