Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tja, billeder af vores SV'er eller blot dele af vores SV'er.Kom gerne selv med forslag Jeg er selvfølgelig klar over at mange medlemmer af dette forum ikke har en SV, men da dette jo er et SV forum, må motivet i billedet vel i sagens natur være en SV...
Jeg har stemt nej...... for jeg bliver bare enormt skuffet hvis jeg ikke vinder...
Citat fra: Majse efter Juli 25, 2007, 06:24:32 pmJeg har stemt nej...... for jeg bliver bare enormt skuffet hvis jeg ikke vinder... Jeg har også stemt nej. Jeg bliver nemlig også enormt skuffet og ked af det, hvis Majse ikke vinder Og så kan jeg heller ikke være med uden SV´er, og jeg hader når folk har det sjovt uden mig... Dog vil jeg helt klart bakke op om et billede af Dommerens navle på forum
er klart for! sku ikke uden grund at jeg har brugt alle de knaster på lir og mangler alligevel nogle ordentlige billeder
Billeder af hvad? Min blege vom pynter næppe