Forfatter Emne: Nyt medlem, montering af kåbe  (Læst 1461 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

varmer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Nyt medlem, montering af kåbe
« Dato: Juli 24, 2007, 01:41:50 pm »
Hej Alle,

Fedt at se der er et forum for folk der har MC og ja især SV1000 :) Jeg har lige købt min SV1000K7S som er min første MC nogen sinde og den er da alt for dejlig at køre på. Har kørt ca. 800 km på den indtil videre.

Jeg har lige hentet min fuld kåbe som jeg selv har planlagt at montere her i løbet af idag/ugen. Har i nogen gode råd, eller evt. ting man skal passe på når man gør dette?

Jeg ser frem til at høre fra Jer, og lad os håbe vejret snart klarer op så vi kan komme ud og trille lidt :)

/Varmer

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Nyt medlem, montering af kåbe
« Svar #1 Dato: Juli 24, 2007, 05:37:18 pm »
Velkommen til og tillykke med SVinet...

Hjælp? Øhh... Brug vejledningen, det hjalp mig. Ellers ved jeg ikke om der er noget.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Nyt medlem, montering af kåbe
« Svar #2 Dato: Juli 24, 2007, 06:26:21 pm »
Hej og velkommen til.

Det er nemt at montere kåben på din SV, bare følg vejledningen så skal det nok gå.

Det eneste råd jeg kan give dig er at male de metal afstandsstykker som holder kåben, og som medfølger.
De ruster nemlig for et godt ord.  :club: ( http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7249.msg74031#msg74031 )

Jannik...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

varmer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Re: Nyt medlem, montering af kåbe
« Svar #3 Dato: Juli 25, 2007, 12:58:05 pm »
Tak for det. Ja det ser lidt voldsomt ud med alt det rust, og det tog jeg lige højde for inden jeg satte den på :)

Det var super nemt tror det tog lidt over en times tid i garagen med god musik :P

:)

God dag.