Forfatter Emne: Fanden sgu & helvede ! ! !  (Læst 4318 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Fanden sgu & helvede ! ! !
« Svar #15 Dato: Juli 23, 2007, 01:35:49 pm »
af samme grund jeg købte min spyball alarm.... så jeg netop opdager hvis nogen "skubber" min cykel omkuld og prøve at stikke af fra ansvaret.

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Fanden sgu & helvede ! ! !
« Svar #16 Dato: Juli 23, 2007, 02:42:22 pm »
Det er klasse det går så stærkt....  :respekt:

Jeg har os kun ros til overs for Brdr. Stevns, de er de eneste der rør min cykel hvis der skal laves noget.  :thumbsup:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Fanden sgu & helvede ! ! !
« Svar #17 Dato: Juli 23, 2007, 03:41:46 pm »
Hold nu potte en sørgelig læsning her lige efter en mandag på arbejde...

Dog rart at læse du fanget banditten og alt ser ud til at ende lykkeligt... Har brdr. Stevns så også tid til at lave den inden længe?
Får du også dækket en ny nummerplade, eller kan den gamle rettes op?
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

MiE (PiP)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 172
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
Re: Fanden sgu & helvede ! ! !
« Svar #18 Dato: Juli 23, 2007, 03:42:56 pm »

Jeg er ked af måtte indrømme det, med der blev B2 sgu tosset  :oops:

Hun fik vist nok at vide, at om så det var selveste paven og dronningen hun havde om bord.
Så havde hun bare at stille inden for den aftalte frist, eller også ville de flikne mænd med de blå lys blive adviseret.
(Det skal hertil noteres at jeg har fjernet visse ord og vendinger fra ovenstående linier, af hensyn til folks sarte øjne :twisted:)

Synes faktisk at du tog det meget pænt....!! Selv om der ikke var nogen tvivl om dit raseri, så talte du alt for pænt efter min mening  :twisted:
Havde sgu ikke taget det så roligt hvis det var min cykel  :club:

Men godt at der er styr på sagerne, og det lille SVin snart er på vejen igen...!!!
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Fanden sgu & helvede ! ! !
« Svar #19 Dato: Juli 23, 2007, 04:02:43 pm »
Har brdr. Stevns så også tid til at lave den inden længe?
Får du også dækket en ny nummerplade, eller kan den gamle rettes op?
Den skulle meget gerne være klar til i morgen, og nummerpladen kan relativt nemt rettes op.


Synes faktisk at du tog det meget pænt....!! Selv om der ikke var nogen tvivl om dit raseri, så talte du alt for pænt efter min mening
Havde sgu ikke taget det så roligt hvis det var min cykel  :club:
Du har også  meget at lære endnu unge lærling  :whipped: :twisted:

Et raseri skal nøje tilpasse omstændighederne.
Var jeg tændt fuldstændigt af, havde den stakkels chauffør, jo slet ikke turde komme tilbage
Nej du ! En (relativt) kort eksplosion, efterfulgt af lidt rolig logik, det virker  :angel:
At jeg ikke at jeg selv fatter at jeg ikke gik fuldstændigt op i limningen, er så en anden historie
 :innocent:
Skylder i øvrigt både Chris og Mie stor tak, for at piske rundt og tage billeder af cyklen, sporene, og taxien (da den endelig ankom), samt for at bringe mig beroligende øl  :respekt:


Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Blinklys

  • Gæst
Re: Fanden sgu & helvede ! ! !
« Svar #20 Dato: Juli 23, 2007, 08:02:33 pm »
Fatter ikke hvad der sker for folk! De har sgu da en ansvarsforsikring der dækker de skader de forvolder, og alligevel render de fra ansvaret  :club:

Godt at høre at skaderne på dit SVin ikke var så slemme, B2 :) Jeg var selv ude for nogen lignende med min gamle GS'er, der blev klasket af en varevogn. Idioten var derefter steget ud og havde forsøgt at rejse cyklen op, med det resultat at den også fik en tur i asfalten på den anden side!! :o Jeg så det desværre ikke selv. Jeg fik nummeret på varevognen af nogle andre der havde set det - som desværre var forkert. Regningen lød på 7k :(

Lektie lært. Nu har jeg en ABUS med alarm siddende i skiven på SVinet, så den kan give noget lyd fra sig, hvis der sker noget!

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Fanden sgu & helvede ! ! !
« Svar #21 Dato: Juli 23, 2007, 11:59:44 pm »
Grrrr ..... kvinder ..... Grrrr .... ex'ens mand er taximand .... grrrr .... tumpe .... grrrr  :brok:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Fanden sgu & helvede ! ! !
« Svar #22 Dato: Juli 24, 2007, 03:27:11 pm »
Grrrr ..... kvinder ..... Grrrr .... ex'ens mand er taximand .... grrrr .... tumpe .... grrrr  :brok:
Hov-hov! Må vi lige bede om kammertonen! :wink: (jeg har selv kørt taxi, i et tidligere liv)

I øvrigt kan det faktisk godt lade sig gøre at lave en skade, uden man overhovedet lægger mærke til det. Under noget bakkeri med en gammel Transporter formåede jeg engang at krølle forskærmen på en (endnu ældre) Opel Kasket. Jeg mærkede intet. Blev først gjort opmærksom på det bagefter. Ligeledes kan det måske endda tænkes, at den stakkels chauffør slet ikke har opdaget, at hun påkørte SVinet. Nu melder historien vist intet om, hvorvidt hun gjorde det med for- eller bagende.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

MiE (PiP)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 172
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
Re: Fanden sgu & helvede ! ! !
« Svar #23 Dato: Juli 24, 2007, 07:18:40 pm »
I øvrigt kan det faktisk godt lade sig gøre at lave en skade, uden man overhovedet lægger mærke til det. Under noget bakkeri med en gammel Transporter formåede jeg engang at krølle forskærmen på en (endnu ældre) Opel Kasket. Jeg mærkede intet. Blev først gjort opmærksom på det bagefter. Ligeledes kan det måske endda tænkes, at den stakkels chauffør slet ikke har opdaget, at hun påkørte SVinet. Nu melder historien vist intet om, hvorvidt hun gjorde det med for- eller bagende.

Med bagende, og hun opdagede nettop ikke at hun ramte den..... Skal også lige siges at det var meget mørkt.
Nu skal det ikke lyde som om jeg forsvarer hende alt for meget, for synes sgu det var en rigtig ærgelig oplevelse, men hun gjorde det jo ikke med vilje.
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Fanden sgu & helvede ! ! !
« Svar #24 Dato: Juli 24, 2007, 07:50:03 pm »
I øvrigt kan det faktisk godt lade sig gøre at lave en skade, uden man overhovedet lægger mærke til det. Under noget bakkeri med en gammel Transporter formåede jeg engang at krølle forskærmen på en (endnu ældre) Opel Kasket. Jeg mærkede intet. Blev først gjort opmærksom på det bagefter. Ligeledes kan det måske endda tænkes, at den stakkels chauffør slet ikke har opdaget, at hun påkørte SVinet. Nu melder historien vist intet om, hvorvidt hun gjorde det med for- eller bagende.

Med bagende, og hun opdagede nettop ikke at hun ramte den..... Skal også lige siges at det var meget mørkt.

Jeg har også i ny og næ kommet til at ramme nogen med min bagende uden at jeg mærkede det  :oops: :mrgreen: :oops:

Totalt sur ræv B2, men cool nok at det trods alt løser sig det hele  :thumbsup: :respekt:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"