Forfatter Emne: Priser på justering af PC USB III på testbænk  (Læst 2376 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Priser på justering af PC USB III på testbænk
« Dato: Juli 17, 2007, 01:51:28 pm »
Hej alle,

Jeg har lige fået et tilbud fra Mr. Dyno som går på mapping af 2 cylindre + Oxygen Sensor eliminator.

3100,00kr + moms

Jeg har hørt utroligt mange priser fra forskellige mennesker - Nyg gav kun 1500 hos Mr. Dyno for mappingen. Hvad har i andre givet og hvor?

Jeg vil især gerne høre om priser/erfaringer på/med mapping hos Enghave som jeg bor tæt på...

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kenny

• Roadracer
Re: Priser på justering af PC USB III på testbænk
« Svar #1 Dato: Juli 17, 2007, 01:54:52 pm »
Jeg gav prik samme pris hos Dyno, har ikke den store fidus til Enghave motor :D

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #2 Dato: Juli 17, 2007, 04:37:26 pm »
Hej alle,

Jeg har lige fået et tilbud fra Mr. Dyno som går på mapping af 2 cylindre + Oxygen Sensor eliminator.

3100,00kr + moms

Jeg har hørt utroligt mange priser fra forskellige mennesker - Nyg gav kun 1500 hos Mr. Dyno for mappingen. Hvad har i andre givet og hvor?

Jeg vil især gerne høre om priser/erfaringer på/med mapping hos Enghave som jeg bor tæt på...

/Jakob
Det er ikke utænkeligt at det er en såkaldt dobbelt mapping du har fået tilbudt. Min tog godt og vel tre timer - prøv at spørge hvor lang tid det tager? Jeg blev faktureret for tre timer á 500,- + 3 liter benzin á 10,- kr.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Kenny

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Juli 17, 2007, 06:58:40 pm »
mit var for mapning på begge cylindre, det tog 6 timer og brugte noget der lignede 20 L benzin, den rullede 280 km på feltet.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Juli 17, 2007, 11:50:06 pm »
Hej alle,

3100,00kr + moms

/Jakob
Det er ikke utænkeligt at det er en såkaldt dobbelt mapping du har fået tilbudt. Min tog godt og vel tre timer - prøv at spørge hvor lang tid det tager? Jeg blev faktureret for tre timer á 500,- + 3 liter benzin á 10,- kr.

Det er nemlig lige præcis hvad det er :-) + O2 sonde eliminator kit
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Lofgreen

• Plastikrocker
« Svar #5 Dato: Juli 18, 2007, 12:22:36 am »
Jeg har fået flg. tilbud:

"Priser for SV1000S:

Powercommander Kr: 2795,-
o2 elliminator        Kr:   161,25
Div                       Kr:    125,-

(Montering samt komplet "mapping" (indstilling af Powercom)  kr: 3125,-)

Men jeg vil foreslå at lave dobbelt mapping hvor hver enkelt cylinder får
sit eget map..(er dobbelt arb.)
Dette giver en endnu bedre resultat og mere smidig kørsel. Kr: 4.000,-

Prisene er med moms."
SV1000S K6 - Koksgråmetallic - Fuldkåbe - LeoVince alu-potter - Hugger - TRW Nummerpladeholder - Rizoma sideblink - F.Fabbri Double Bubble Kåbe

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9063

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Juli 18, 2007, 10:09:08 am »
Cool... Jamen så er det jo nok det samme tilbud vi har fået  :D Jeg glæder mig til at de ringer så jeg kan få en dato!

Lofgreen

• Plastikrocker
« Svar #7 Dato: Juli 18, 2007, 11:38:48 am »
Nogen der har en ide om hvad mr. Dyno vil sige hvis man
selv kommer med PC'eren ?
Kunne man så forestille sig at det bare være på timebasis ?
SV1000S K6 - Koksgråmetallic - Fuldkåbe - LeoVince alu-potter - Hugger - TRW Nummerpladeholder - Rizoma sideblink - F.Fabbri Double Bubble Kåbe

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9063

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Juli 18, 2007, 01:11:26 pm »
Mit tilbud er faktisk på baggrund af at jeg selv har en PC monteret... Det sagde jeg til dem i telefonen  :?