Forfatter Emne: Nu med kort og SV!  (Læst 5105 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

tryllekaffe

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
  • Hamselv
    • SV på MCG
Nu med kort og SV!
« Dato: Juli 14, 2007, 09:45:07 pm »
Hej folkens,

fik kortet for nogle uger siden, har nu købt en splinterragende ny sv650s model '07 i rød, fantastisk underholdning! Nu er det pludselig meget sjovere at tage afsted på arbejde morgenen :wink:

Har lige et par generelle spørgsmål:
- hvor gør i af skivelåsen når i kører? Jeg vil gerne have den med, men har ikke lyst til at vælte med den i lommen. På den anden side synes jeg heller ikke om, at den ligger og roder rundt i ledningerne til de bagerste blinklys mv.

- jeg har kørt ~500km den første uge og sandsynligvis også 500km i næste uge. Så det er snart tid til 1. serviceeftersyn men der er sommerferielukket mange steder :-( Hvad bør jeg gøre selv ved 1kkm (udover olieskift, oliefilter, spænde + smøre kæde), og hvordan påvirker mangel på et stempel (jaja, gæt selv hvilken slags stempel) i servicebogen garantien på MC'en?

- findes der nogle servicemanualer i stil med haynes til en sv650?

Et par billeder af dyret: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16201&ipc=60948

/Michael

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #1 Dato: Juli 14, 2007, 09:48:19 pm »
fedt nok ^^

Tillykke!
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Damage

  • Gæst
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #2 Dato: Juli 14, 2007, 10:09:29 pm »
Tillykke med SVinet...  :D

Jeg kan ikke se hvor i landet du kommer fra, men FA. Moto-Sport i brønshøj har ikke ferie. De laver service på min kilo SV´er og jeg er meget tilfreds.

Jeg har haft fire motorcykler fra ny og det er en betingelse at få lavet service på et værksted hvis du skal beholde garantien på motorcyklen. Det skal dog ikke være et autoriseret Suzuki værksted.

Til min skivelås var der en lille taske med og den har jeg sat fast under sædet så den ikke "vælter" rundt når man kører. 

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #3 Dato: Juli 14, 2007, 11:19:07 pm »

Velkommen til!! og tillykke med cyklen

Skivelås hører ikke hjemme i lommen - forestil dig at du falder oven på den - naller det gør nas! :)

- findes der nogle servicemanualer i stil med haynes til en sv650?

Jeps - www.haynes.co.uk - eller Bigers Billige Bøger (google)

Har en og den er ganske god at kigge i - dog er der ikke en K7'er i - så ABS må du gætte dig frem til at fixe.. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #4 Dato: Juli 14, 2007, 11:22:10 pm »
Tillykke tillykke, pas nu godt på dig selv, kortet og cyklen  :wink: rigtig god fornøjelse med den  :D
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #5 Dato: Juli 15, 2007, 02:27:01 am »
Ellers kommer du langt med at downloade den her: http://www.sv650.org/sv_manuals.htm
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #6 Dato: Juli 15, 2007, 08:32:12 am »
Velkommen til og tillykke med SVinet og kortet
Blå SV650S 00

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #7 Dato: Juli 15, 2007, 11:26:35 am »
Tillykke tillykke!

PH-speed i Holbæk er de eneste jeg har kunnet få tid hos til en 1k eftersyn.
Det er jo ganske flot at man som forhandler kan sælge med den ene hånd og afvise at kunne lave service før 2 mdr senere med den anden. Det var vist lige et surt opstød..... Har selv købt ny mc ud fra hvem der kunne levere et 1k servicetidspunkt med i handlen.

Jeg har min skivebremselås liggende under bagsædet, tror ikke den ligger og rasler rundt...... Der er også godt stoppet med kædespray mv.
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

dragstarSVin

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #8 Dato: Juli 15, 2007, 04:34:35 pm »
tillykke

 jeg købte min et kilos SV den 12/6 ... i aalborg ... kørte bare ud til pitværkstedet i AIDT (DA JEG ARBEJDER I ÅRHUS )  har tog den til 1000 km service næsten med det samme ( 45 min ventetid ) det er det jeg kalder service  :D 
REAL BIKER SV 1000 K7

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #9 Dato: Juli 15, 2007, 06:13:17 pm »

Velkommen til!! og tillykke med cyklen

Skivelås hører ikke hjemme i lommen - forestil dig at du falder oven på den - naller det gør nas! :)

- findes der nogle servicemanualer i stil med haynes til en sv650?

Jeps - www.haynes.co.uk - eller Bigers Billige Bøger (google)

Har en og den er ganske god at kigge i - dog er der ikke en K7'er i - så ABS må du gætte dig frem til at fixe.. :)

Har du læst hans indlæg ordentlig igennem... Jeg tænker på at du kommentere at det gør naller hvis man har den i lommen og man vælter.. Hvis du læser hans indlæg, så vil du opdage at han faktisk skriver at han ikke har lyst til at kører rundt med den i lommen... Måske fyren godt ved det vil gøre naller...  :twisted: :D :D men ok, måske andre kan bruge dit råd.. og det er der helt sikkert...  :D uhhh ha en klam tanke med en skivelås i lommen og et godt styrt.. Puha...

Iøvrigt velkommen til tryllekaffe
« Senest Redigeret: Juli 15, 2007, 06:19:21 pm af Majse »

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #10 Dato: Juli 15, 2007, 06:21:54 pm »

Velkommen til!! og tillykke med cyklen

Skivelås hører ikke hjemme i lommen - forestil dig at du falder oven på den - naller det gør nas! :)

- findes der nogle servicemanualer i stil med haynes til en sv650?

Jeps - www.haynes.co.uk - eller Bigers Billige Bøger (google)

Har en og den er ganske god at kigge i - dog er der ikke en K7'er i - så ABS må du gætte dig frem til at fixe.. :)

Har du læst hans indlæg ordentlig igennem... Jeg tænker på at du kommentere at det gør naller hvis man har den i lommen og man vælter.. Hvis du læser hans indlæg, så vil du opdage at han faktisk skriver at han ikke har lyst til at kører rundt med den i lommen... Måske fyren godt ved det vil gøre naller...  :twisted: :D :D men ok, måske andre kan bruge dit råd.. og det er der helt sikkert...  :D uhhh ha en klam tanke med en skivelås i lommen og et godt styrt.. Puha...

Iøvrigt velkommen til tryllekaffe

Hehe... Jeg tror nu også bare at JJ konstaterer, at det er det rette valg Tryllekaffe har taget, med ikke at ville putte den i lommen  :wink:

Jeg ejer ikke selv sådan en skivelås, men jeg synes da at have set, at nogle af drengene herinde fra, har den i sådan et smart lille etui, som de så har spændt et eller andet sted på stellet af cyklen.

Velkommen til  :D
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #11 Dato: Juli 16, 2007, 04:38:37 pm »
Velokmmen til. Jeg har bare min skivelås liggende underpassagersædet i et etui. Der ligger den fint. Sammen med skruetrækker, klods til støttebenet, DB-killer og powercommander. Og der er stadig plads til lidt ekstra...  :D
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

unimann

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 36
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #12 Dato: Juli 16, 2007, 10:16:06 pm »
velkommen til og tillykke med svinet... så skal den snart ha noget gas :innocent: :innocent:, pas på der ude... :police:

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #13 Dato: Juli 17, 2007, 09:48:28 am »
tillykke! :) lækker farve :P

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Nu med kort og SV!
« Svar #14 Dato: Juli 17, 2007, 09:57:27 am »
tillykke! :) lækker farve :P

Fik slet ikke set billederne før nu.
Nyyyyyydelig mc! Syntes jeg har set noget lignende stå uden for min dør. [:Smiley der rygklapper sig selv:]  :mrgreen:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...