Forfatter Emne: Reperation af Videokamera (elektronik mekanikker) ???  (Læst 1198 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Reperation af Videokamera (elektronik mekanikker) ???
« Dato: Juli 11, 2007, 01:46:05 pm »
Hej..

Jeg har forsøgt at få mit DV video kamera repareret ved en elektronik mekanikker.. han har nu i de sidste 3 uger sagt,  "ja, jeg har desværre ikke haft kigget på det endnu.." og det er jeg lidt træt af, eftersom han, da jeg afleverede det, lovede det ville tage et par dage, inden han fik set på det.

Nu henter jeg det på fredag om det er lavet eller ej..

Er der nogen herinde der er elektronik mekanikker, eller hvad man nu skal kunne for at kunne fejlfinde på elektronik og reparere det ??   Det skal selvfølgelig nok belønnes med penge og alt det der..

Ovenstående mekanikkers politik var at han ville (uforpligtende) finde problemet og kontakte mig hvis det blev mere end 500,- for så havde jeg muligheden for at hoppe fra hvis det var. Kostede det mindre end 500, ville han bare lave det og kontakte mig når det var klar.. og den pris var jeg villig til at betale..

Er her nogen der har forstand, eller kender et sted hvor man kan få lavet et videokamera ?

(fejlen er at det er helt dødt ! ... troede det var batteriet, så købte et nyt, men det var ikke fejlen. har sat ekstern strømforsning til uden held.. har dog konstateret at den lader på batteriet hvis man har ekstern strøm på.. )
(det er et Sony DCR PC100 video kamera)

:( :( :( :( :( :(
Jeg skulle jo gerne kunne bruge det til at optage nogle af vores ture og banedage..