Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nu er begge de "store" lynlåse i min dragt gået sig en tur, både den til at samle jakke og bukser, og den til at lyne selve jakken foran. Har nogen af jer kendskab til et eller andet sted, hvor man kan få sådan noget lavet? Helst så tæt på Virum som muligt.
Nu er begge de "store" lynlåse i min dragt gået sig en tur, både den til at samle jakke og bukser, og den til at lyne selve jakken foran.
Kender kun en super god og billig skrædder i Hvidovre som Aagesen bruger... Istedet for at Christians Dainese bukser skulle have været til Italien for at blive syet, kørte jeg over til hende og det kostede 100 kr. Pænt billigt og hurtig service... JEg kan forsøge og skaffe nr hvis du er interesseret.. det er godt nok ikke ved virum... men ........
Citat fra: Freddy efter Juli 10, 2007, 11:17:51 pmNu er begge de "store" lynlåse i min dragt gået sig en tur, både den til at samle jakke og bukser, og den til at lyne selve jakken foran. Skulle du ikke snart begynde at vokse i højden også?
De 180cm jeg måler, er vist ganske udmærket.
Citat fra: Majse efter Juli 11, 2007, 07:36:53 amKender kun en super god og billig skrædder i Hvidovre som Aagesen bruger... Istedet for at Christians Dainese bukser skulle have været til Italien for at blive syet, kørte jeg over til hende og det kostede 100 kr. Pænt billigt og hurtig service... JEg kan forsøge og skaffe nr hvis du er interesseret.. det er godt nok ikke ved virum... men ........ Det må du meget gerne. Til den pris overlever jeg nok at skulle køre til Hvidovre.
Citat fra: Freddy efter Juli 11, 2007, 09:41:43 amDe 180cm jeg måler, er vist ganske udmærket. Ok... Hvad måler du så i højden ??