Forfatter Emne: Reparation af lynlås...?  (Læst 7709 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Reparation af lynlås...?
« Dato: Juli 10, 2007, 11:17:51 pm »
Nu er begge de "store" lynlåse i min dragt gået sig en tur, både den til at samle jakke og bukser, og den til at lyne selve jakken foran.

Har nogen af jer kendskab til et eller andet sted, hvor man kan få sådan noget lavet? Helst så tæt på Virum som muligt.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Reparation af lynlås...?
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2007, 07:36:53 am »
Nu er begge de "store" lynlåse i min dragt gået sig en tur, både den til at samle jakke og bukser, og den til at lyne selve jakken foran.

Har nogen af jer kendskab til et eller andet sted, hvor man kan få sådan noget lavet? Helst så tæt på Virum som muligt.
Kender kun en super god og billig skrædder i Hvidovre som Aagesen bruger... Istedet for at Christians Dainese bukser skulle have været til Italien for at blive syet, kørte jeg over til hende og det kostede 100 kr. Pænt billigt og hurtig service... JEg kan forsøge og skaffe nr hvis du er interesseret.. det er godt nok ikke ved virum... men ........

Capone

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juli 11, 2007, 08:19:49 am »

Skulle du ikke snart begynde at vokse i højden også?  :mrgreen: :mrgreen:

hehe, ku' ik' la' vær'.

Mon ikke de fleste skræddere kan lave det?

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #3 Dato: Juli 11, 2007, 09:41:43 am »
Kender kun en super god og billig skrædder i Hvidovre som Aagesen bruger... Istedet for at Christians Dainese bukser skulle have været til Italien for at blive syet, kørte jeg over til hende og det kostede 100 kr. Pænt billigt og hurtig service... JEg kan forsøge og skaffe nr hvis du er interesseret.. det er godt nok ikke ved virum... men ........
Det må du meget gerne. Til den pris overlever jeg nok at skulle køre til Hvidovre.

Skulle du ikke snart begynde at vokse i højden også?  :mrgreen: :mrgreen:
De 180cm jeg måler, er vist ganske udmærket. Tror det ville være til større hjælp, hvis jeg kunne blive formindsket på den brede led i stedet. :oops: (jeg vejer nok 10-15 kg mere end da dragten blev købt)

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #4 Dato: Juli 11, 2007, 10:10:36 am »

De 180cm jeg måler, er vist ganske udmærket.

Ok... Hvad måler du så i højden ??    :lmao: :lmao:

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #5 Dato: Juli 11, 2007, 11:03:52 am »
Det må du meget gerne. Til den pris overlever jeg nok at skulle køre til Hvidovre.

Københavns Nådleri - Pia Larsen tlf: 36452299

Ring og hør hvad hun skal have.. Jeg garantere god service..  :D :D

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #6 Dato: Juli 11, 2007, 05:01:45 pm »

De 180cm jeg måler, er vist ganske udmærket.

Ok... Hvad måler du så i højden ??    :lmao: :lmao:
Sådan cirka 1-1½ hoved højere end dig, din bette flab!  :twisted: