Har jeg fået afvide før, men den tidligere ejer siger det er en k4,
Skal ha det tjekket næste gang jeg kommer forbi min mekker
Men hva er det der gør du mener det er en k3?? klistermærkerne eller er det andet??
Jeg kan se I har snakket lidt om det inde på MCG også... Men ja, der er flere ting, farven er en K3 farve og der står Suzuki på tanken.
Men det vigtigste tegn på at den har den højere K3 bagende er højre sidedæksel. Det hak der er i højre sidedæksel til bremsevæskebeholderen er større på K4 og frem på grund af bagenden (og dækslet er egentlig helt anderledes). Jeg har lige travet galleriet igennem og fundet to eksempler her. Så vidt jeg kan se på dine billeder stemmer det fint overens med en K3'er.
Min 1000N er også en K3 farve og der står Suzuki på tanken i stedet for S og blev solgt som en K3, men det er en K4 så det kan godt være lidt svært at se.
Hvorfor det forholder sig sådan aner jeg ikke måske er det lige hvor de skifter årgang og så har man brugt nogle dele fra K3, tanke osv. og sat på K4
havd er det der gør at du mener at det er en k4???
Det er forlygten, beslaget til forlygten, sidedækslet, området omkring fodhiler er anderledes, udstødningen, beslag til udstødning osv. Hvis man kigger efter kan man faktisk se en del forskel og da min er fuldstændig magen til en K4 undtagen teksten på tanken hvor der står suzuki i stedet for S, ja så må det jo være en K4, men der hvor jeg har købt den påstår de det er en K3. Forvirret ja det er jeg ihvertfald.
Men prøv selv at se efter forskellene, den røde er en K4.