Forfatter Emne: Folks uansvarlighed !!!  (Læst 6489 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Re: Folks uansvarlighed !!!
« Svar #15 Dato: Juli 09, 2007, 09:15:29 pm »
For resten, hvis du skulle være i stand til at få en liste over de stelnumre-serier der er blevet solgt i Danmark, tror jeg resten af SV-forummet ville være taknemmelig for dem! Det er jo den sikre vej til at identificere modellen når man skal ud og kigge på en brugt.

Vi er jo en nørdet interesse-organisation ;)

Den liste der er i Haynes-manualen dækker tilsyneladende kun UK.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #16 Dato: Juli 09, 2007, 09:39:29 pm »
Og ja, det er en superfed farve :-D Den ville jeg gerne have haft da jeg købte i 2004, men det kunne ikke lade sig gøre.

Sys selv det er den fedeste org SV farve  :thumbsup:

Men jeg vil lige kontakte Reinhardt og høre hva han kan fortælle mig.
Takker for dit fine detektiv arbejde  :respekt:
Suzuki Sv650s-K3 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k / Yoshimura TRS Carbon

Se den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13580&ipc=53085

Allan

• Søndagskører
  • **
« Svar #17 Dato: Juli 10, 2007, 10:25:48 am »
Har jeg fået afvide før, men den tidligere ejer siger det er en k4,
Skal ha det tjekket næste gang jeg kommer forbi min mekker  :D
Men hva er det der gør du mener det er en k3?? klistermærkerne eller er det andet??

Jeg kan se I har snakket lidt om det inde på MCG også... Men ja, der er flere ting, farven er en K3 farve og der står Suzuki på tanken.

Men det vigtigste tegn på at den har den højere K3 bagende er højre sidedæksel. Det hak der er i højre sidedæksel til bremsevæskebeholderen er større på K4 og frem på grund af bagenden (og dækslet er egentlig helt anderledes). Jeg har lige travet galleriet igennem og fundet to eksempler her. Så vidt jeg kan se på dine billeder stemmer det fint overens med en K3'er.

Min 1000N er også en K3 farve og der står Suzuki på tanken i stedet for S og blev solgt som en K3, men det er en K4 så det kan godt være lidt svært at se.
Hvorfor det forholder sig sådan aner jeg ikke måske er det lige hvor de skifter årgang og så har man brugt nogle dele fra K3, tanke osv. og sat på K4   :huh:
Allan
sv1000n med lidt pynt.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #18 Dato: Juli 10, 2007, 10:52:15 am »
Det er som Carsten skriver 100% en K3 model, ingen tvivl om det, men det ændre jo ikke rigtigt noget ved at din cykel er fed og kører godt "bare" fordi det er en K3!  :wink:

Jannik...
SV1000s K3´

SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #19 Dato: Juli 10, 2007, 12:37:54 pm »
Men hva er det der gør du mener det er en k3?? klistermærkerne eller er det andet??

Jeg kan se I har snakket lidt om det inde på MCG også... Men ja, der er flere ting, farven er en K3 farve og der står Suzuki på tanken.

Men det vigtigste tegn på at den har den højere K3 bagende er højre sidedæksel. Det hak der er i højre sidedæksel til bremsevæskebeholderen er større på K4 og frem på grund af bagenden (og dækslet er egentlig helt anderledes). Jeg har lige travet galleriet igennem og fundet to eksempler her. Så vidt jeg kan se på dine billeder stemmer det fint overens med en K3'er.

Min 1000N er også en K3 farve og der står Suzuki på tanken i stedet for S og blev solgt som en K3, men det er en K4 så det kan godt være lidt svært at se.
Hvorfor det forholder sig sådan aner jeg ikke måske er det lige hvor de skifter årgang og så har man brugt nogle dele fra K3, tanke osv. og sat på K4   :huh:

havd er det der gør at du mener at det er en k4???

Allan

• Søndagskører
  • **
« Svar #20 Dato: Juli 10, 2007, 07:52:40 pm »

Hvorfor det forholder sig sådan aner jeg ikke måske er det lige hvor de skifter årgang og så har man brugt nogle dele fra K3, tanke osv. og sat på K4   :huh:

Det er forlygten, beslaget til forlygten, sidedækslet, området omkring fodhiler er anderledes, udstødningen, beslag til udstødning osv. Hvis man kigger efter kan man faktisk se en del forskel og da min er fuldstændig magen til en K4 undtagen teksten på tanken hvor der står suzuki i stedet for S, ja så må det jo være en K4, men der hvor jeg har købt den påstår de det er en K3. Forvirret ja det er jeg ihvertfald. :huh:
Men prøv selv at se efter forskellene, den røde er en K4.
Allan
sv1000n med lidt pynt.

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #21 Dato: Juli 10, 2007, 08:08:16 pm »
For resten, hvis du skulle være i stand til at få en liste over de stelnumre-serier der er blevet solgt i Danmark, tror jeg resten af SV-forummet ville være taknemmelig for dem! Det er jo den sikre vej til at identificere modellen når man skal ud og kigge på en brugt.

Vi er jo en nørdet interesse-organisation ;)

Den liste der er i Haynes-manualen dækker tilsyneladende kun UK.

Skal se hva jeg kan gøre...

Men kan da se jeg ikke er den eneste med dette problem hva år cyklen egentlig er fra.
Suzuki Sv650s-K3 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k / Yoshimura TRS Carbon

Se den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13580&ipc=53085

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #22 Dato: Juli 10, 2007, 11:09:46 pm »

Det er forlygten, beslaget til forlygten, sidedækslet, området omkring fodhiler er anderledes, udstødningen, beslag til udstødning osv. Hvis man kigger efter kan man faktisk se en del forskel og da min er fuldstændig magen til en K4 undtagen teksten på tanken hvor der står suzuki i stedet for S, ja så må det jo være en K4, men der hvor jeg har købt den påstår de det er en K3. Forvirret ja det er jeg ihvertfald. :huh:

det kunne måske tænkes at der er sat en k3 tank på en k4 cykel , pga en mindre skade måske????

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #23 Dato: Juli 11, 2007, 12:07:22 am »

Hvorfor det forholder sig sådan aner jeg ikke måske er det lige hvor de skifter årgang og så har man brugt nogle dele fra K3, tanke osv. og sat på K4   :huh:

ahhh, prøv lige at smide et billede op af din sv, DET vil jeg sku gerne se

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Allan

• Søndagskører
  • **
« Svar #24 Dato: Juli 11, 2007, 12:44:22 am »
Sådan så den ud da jeg købte den.
Allan
sv1000n med lidt pynt.

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #25 Dato: Juli 11, 2007, 11:18:46 am »
det kunne måske tænkes at der er sat en k3 tank på en k4 cykel , pga en mindre skade måske????

Præcis min tanke! Måske har man bestilt forkert plastik og tank, eller også var det det første man kunne få fat på. Hvorfor biksen der solgte den troede det var en K3 ved jeg ikke, for jeg vil give Allan ret i det er en K4 - kun det kosmetiske er K3.

Allans billede siger det hele ... det er en ret unik SV'er ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Allan

• Søndagskører
  • **
« Svar #26 Dato: Juli 11, 2007, 11:42:04 am »
Jeg ved at der faktisk findes ihvertfald en mere der ser ud som min, en af mine venner købte en samtidig og ud fra stelnummeret lå de ret tæt på hinanden så de må have stået på samlebåndet samtidig, ret sjovt sammentræf for hans er købt i Jylland og min er købt på Sjælland.
Allan
sv1000n med lidt pynt.

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #27 Dato: Juli 11, 2007, 02:06:14 pm »
Jeg tror mere det er billedet af den blå der er forkert, når man søger lidt rundt på nettet ser det ud til at "ænderne" i K3 ser ud som din allan. Jeg har i hvertfald aldrig set en N k3 med så lang forrør, eller forlygte i hel-krom.

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #28 Dato: Juli 11, 2007, 02:59:24 pm »
Jeg har i hvertfald aldrig set en N k3 med så lang forrør, eller forlygte i hel-krom.

Mvh
GD

http://chunter.club.fr/SV1000sOcase1.jpg  :rolleyes:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #29 Dato: Juli 11, 2007, 03:27:51 pm »
Jeg har i hvertfald aldrig set en N k3 med så lang forrør, eller forlygte i hel-krom.

Mvh
GD

http://chunter.club.fr/SV1000sOcase1.jpg  :rolleyes:

Kan der være forskel på hvordan de ser ud alt efter om de skulle til europa osv ??
seriøst, jeg har aldrig set en N med så langt forrør som på de billeder..
Jeg kører sammen med steen herfra forum, hans N har heller ikke så lang forrør osv - og det er også en K3
Det gælder jo også for denne her http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=6358.0

Mvh
GD
« Senest Redigeret: Juli 11, 2007, 03:39:38 pm af Grand Danois »