Forfatter Emne: Folks uansvarlighed !!!  (Læst 6493 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
Folks uansvarlighed !!!
« Dato: Juli 09, 2007, 07:45:55 pm »
Kommer trillende over storebælt her til formiddag. Blir overhalet af en MC´ist med to på hvilket jo er meget normalt.. Men da mine øjne rammer passageren stiger min vrede  :x
Føren er tilsyneladende en mand i kortbukser, kondisko, læder jakke og hjelm.. Hans problem, men hans passager er en pige, ikke mere end 10 vil jeg tro. hun er osse i kortebukser og små sko, en læder jakke og så fandme om hun ikke bare har en cykel hjelm på hovedet  :brok:  :dead:  :brok:
Hva helvede sker der for folk ?? sys fandme ikke det er ssærlig fedt folk er så dumme, denne pige er jo solgt til himlen hvis han vælter pga sidevind på broen eller andet.

Uha jeg var gal  :club:  :club:  :club:
Suzuki Sv650s-K3 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k / Yoshimura TRS Carbon

Se den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13580&ipc=53085

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Re: Folks uansvarlighed !!!
« Svar #1 Dato: Juli 09, 2007, 07:51:47 pm »
Damn en spade. Folk må køre med hvad de vil for min skyld, men sgu ikke med deres børn udsat på den måde. Cykelhjelm  :whatever:  :loser:

Hov:

Citér
Suzuki Sv650s-K4 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k

Det er da en K3'er?
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #2 Dato: Juli 09, 2007, 08:10:59 pm »
Citér
Det er da en K3'er?

Har jeg fået afvide før, men den tidligere ejer siger det er en k4,
Skal ha det tjekket næste gang jeg kommer forbi min mekker  :D
Men hva er det der gør du mener det er en k3?? klistermærkerne eller er det andet??

Se den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13580&ipc=53085

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Juli 09, 2007, 08:20:55 pm »
Har jeg fået afvide før, men den tidligere ejer siger det er en k4,
Skal ha det tjekket næste gang jeg kommer forbi min mekker  :D
Men hva er det der gør du mener det er en k3?? klistermærkerne eller er det andet??

Jeg kan se I har snakket lidt om det inde på MCG også... Men ja, der er flere ting, farven er en K3 farve og der står Suzuki på tanken.

Men det vigtigste tegn på at den har den højere K3 bagende er højre sidedæksel. Det hak der er i højre sidedæksel til bremsevæskebeholderen er større på K4 og frem på grund af bagenden (og dækslet er egentlig helt anderledes). Jeg har lige travet galleriet igennem og fundet to eksempler her. Så vidt jeg kan se på dine billeder stemmer det fint overens med en K3'er.

« Senest Redigeret: Juli 09, 2007, 08:22:59 pm af Smølfen »

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #4 Dato: Juli 09, 2007, 08:28:15 pm »
Jamen jeg siger tak.  :thumbsup:
Så det da løst... ændre det da lige så  :lol:
« Senest Redigeret: Juli 09, 2007, 08:37:02 pm af Keltringer »

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Juli 09, 2007, 08:33:21 pm »
Ok, det var jo heller ikke for at sige noget grimt om din SV'er ;) Om det er K3 eller K4 er jo ligemeget, men alligevel relevant mht. ekstraudstyr.

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #6 Dato: Juli 09, 2007, 08:38:55 pm »
Ok, det var jo heller ikke for at sige noget grimt om din SV'er ;) Om det er K3 eller K4 er jo ligemeget, men alligevel relevant mht. ekstraudstyr.

I know, jeg er så ny i MC verdenen at jeg gerne lytter.  :mrgreen:

Første reg er marts 04... så det altså en sent indkøbt k3´er eller ??

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Juli 09, 2007, 08:43:09 pm »
Første reg er marts 04... så det altså en sent indkøbt k3´er eller ??

Jeps, i 2004 var der (som sædvanlig fristes jeg til at sige) mulighed for at gøre en god handel på K3'ere der ikke var blevet solgt i 2003.

FDH

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #8 Dato: Juli 09, 2007, 08:45:43 pm »
Hei!

Det er mig der har solgt den til Henrik. Jeg købt den i Juni måned sidste år og i annoncen i den blå avis stod der K4. Sælger viste mig registrerings attest med første indregistrering 02.03.2004 - Er det mig der har været for naiv?!  :oops: :?

En kammerat har sidenhen bekræftet at det var en K4 kontra hans K3 bl.a. fordi der vist nok er værktøjssæt med i K4'eren. Alt extraudstyr jeg har købt så som hugger, ego-sæde og udstødning er købt i den tro at det var en K4/2004'er... Og der har ingen kommentarer været fra de værksteder der har monteret det.

Sidder lidt med en grim smag i munden.

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #9 Dato: Juli 09, 2007, 08:47:33 pm »
Ja det skal jo nok passe den lige har stået der til sæson start i 04.
Nå, men nu er der styr på det  :) ændre heldigvis ikke oplevelsen af og stikke afsted på asfalten og bare nyde det

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Juli 09, 2007, 08:51:34 pm »
Det er mig der har solgt den til Henrik. Jeg købt den i Juni måned sidste år og i annoncen i den blå avis stod der K4. Sælger viste mig registrerings attest med første indregistrering 02.03.2004 - Er det mig der har været for naiv?!  :oops: :?

Nej, det er meget normalt at folk blander første registreringsår sammen med model-nummeret. Det kan ham du købte den af for så vidt også have fået at vide fra sin forhandler, who knows.

En kammerat har sidenhen bekræftet at det var en K4 kontra hans K3 bl.a. fordi der vist nok er værktøjssæt med i K4'eren.

Jeg er en lille smule usikker på K3, men så vidt jeg husker forholder det sig således - Der er værktøjssæt med til begge, på K3'eren ligger det under bagsædet, på K4'eren er der en boks til det ved siden af bagdæmperen (som nogle dog fjerner og derfor ikke umiddelbart kan bruges til identifikation).

Det synes jeg nu ikke der er grund til.
« Senest Redigeret: Juli 09, 2007, 08:53:27 pm af Smølfen »

FDH

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #11 Dato: Juli 09, 2007, 08:56:40 pm »

Nej, det er meget normalt at folk blander første registreringsår sammen med model-nummeret. Det kan ham du købte den af for så vidt også have fået at vide fra sin forhandler, who knows.

En kammerat har sidenhen bekræftet at det var en K4 kontra hans K3 bl.a. fordi der vist nok er værktøjssæt med i K4'eren.

Jeg er en lille smule usikker på K3, men så vidt jeg husker forholder det sig således - Der er værktøjssæt med til begge, på K3'eren ligger det under bagsædet, på K4'eren er der en boks til det ved siden af bagdæmperen (som nogle dog fjerner og derfor ikke umiddelbart kan bruges til identifikation).

Det synes jeg nu ikke der er grund til.

I dette tilfælde sidder værktøjet under passagersædet med en elastik omkring - er det så bare min kammerats der slet ikke har være udstyret med værktøjs-sættet :?

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #12 Dato: Juli 09, 2007, 08:58:48 pm »
I dette tilfælde sidder værktøjet under passagersædet med en elastik omkring - er det så bare min kammerats der slet ikke har være udstyret med værktøjs-sættet :?

Sandsynligvis. Man ser nogle gange at folk glemmer at give det med når cyklen sælges igen.

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #13 Dato: Juli 09, 2007, 09:04:11 pm »
Kan man ikke tjekke det op med Suzuki, ikke fordi jeg ikke stoler på dig. Dine argumenter er jo gode. Men så har man det da fra fabrikanten  :)

Ja altså det ændre jo på gensalgsværdien, men cyklen virker jo stadig perfekt. Farven er klart super fed så for mig er det ligemeget :D Og det skal nydes i den danske sommer. WRUUMM WRUUUMM

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #14 Dato: Juli 09, 2007, 09:08:20 pm »
Jo, som det ser ud til I har snakket om på MCG, så er stelnummeret vejen at gå, kontakt C. Reinhardt (Suzuki-importøren) med det i hånden og hør ad.

Og ja, det er en superfed farve :-D Den ville jeg gerne have haft da jeg købte i 2004, men det kunne ikke lade sig gøre.