Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Suzuki Sv650s-K4 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k
Det er da en K3'er?
Har jeg fået afvide før, men den tidligere ejer siger det er en k4,Skal ha det tjekket næste gang jeg kommer forbi min mekker Men hva er det der gør du mener det er en k3?? klistermærkerne eller er det andet??
Ok, det var jo heller ikke for at sige noget grimt om din SV'er Om det er K3 eller K4 er jo ligemeget, men alligevel relevant mht. ekstraudstyr.
Første reg er marts 04... så det altså en sent indkøbt k3´er eller ??
Det er mig der har solgt den til Henrik. Jeg købt den i Juni måned sidste år og i annoncen i den blå avis stod der K4. Sælger viste mig registrerings attest med første indregistrering 02.03.2004 - Er det mig der har været for naiv?!
En kammerat har sidenhen bekræftet at det var en K4 kontra hans K3 bl.a. fordi der vist nok er værktøjssæt med i K4'eren.
Sidder lidt med en grim smag i munden.
Citat fra: FDH efter Juli 09, 2007, 08:45:43 pmDet er mig der har solgt den til Henrik. Jeg købt den i Juni måned sidste år og i annoncen i den blå avis stod der K4. Sælger viste mig registrerings attest med første indregistrering 02.03.2004 - Er det mig der har været for naiv?! Nej, det er meget normalt at folk blander første registreringsår sammen med model-nummeret. Det kan ham du købte den af for så vidt også have fået at vide fra sin forhandler, who knows.Citat fra: FDH efter Juli 09, 2007, 08:45:43 pmEn kammerat har sidenhen bekræftet at det var en K4 kontra hans K3 bl.a. fordi der vist nok er værktøjssæt med i K4'eren.Jeg er en lille smule usikker på K3, men så vidt jeg husker forholder det sig således - Der er værktøjssæt med til begge, på K3'eren ligger det under bagsædet, på K4'eren er der en boks til det ved siden af bagdæmperen (som nogle dog fjerner og derfor ikke umiddelbart kan bruges til identifikation).Citat fra: FDH efter Juli 09, 2007, 08:45:43 pmSidder lidt med en grim smag i munden.Det synes jeg nu ikke der er grund til.
I dette tilfælde sidder værktøjet under passagersædet med en elastik omkring - er det så bare min kammerats der slet ikke har være udstyret med værktøjs-sættet