Forfatter Emne: forbrug  (Læst 3950 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
Re: forbrug
« Svar #15 Dato: Juli 10, 2007, 01:27:39 pm »
Jeg klarer vidst omkring de 18-19 stykker, men har heller ikke haft cyklen så længe :angel: :mrgreen:

Sidste år kørte jeg ml 23-28 km/l afhængig af hvor meget jeg hev i rullen. Det er sgu ok.

Efter en af mine venner kørte i grøften med den, kører den 18-19km/l.
Har din cykel fået traumer, eller? :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
« Svar #16 Dato: Juli 10, 2007, 01:33:46 pm »
Busa kører 13-14 ved blandet kørsel.

17 på motorvej ved konstant hastighed. (20 km/l ved 110 km/t)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #17 Dato: Juli 10, 2007, 02:15:35 pm »
Jeg kører ca 150 km og tanker ca 12 liter.
(Det er så også 150 rigtige km og ikke de optimistiske med den fejlvisning der er originalt, + at jeg har gearet mit SVin 5 tænder ned)

Enten kører jeg som en psykopat eller også er det noget galt med mit svin... Jeg har vist samme gearing på som dig Jannik og jeg får altså ikke mere end 12-13 km/l (med SpeedoHealer) :( Kan det have noget at gøre med at jeg kører rigtigt meget inde i byen med lyskryds og så videre? Har i hvert fald overvejet at sætte det originale kædekit på bare for at se om det gør en forskel. Jeg får desuden sat PC III på her i weekenden hos Alex. Håber på at det kan gøre en forskel. Ultimativt må jeg få den rullet hos Mr. Dyno eller Enghave og få dem til at lave et ordentligt map til mig.

Hvis SpeedoHealeren ikke er justeret korrekt kan det da have noget at sige ift. kilometermålingen?

Du var vist ikke noget geni til regning i skolen...  :mrgreen: Min kører 12,5 km/l så mon ikke din gør det meget godt?  :lmao:

Ja ok - touche! Så kører vi nok omkring det samme på literen... Min lampe begynder som regel at lyse ved omkring de 130 ægte km. Hvad med din? Under aller omstændigheder er jeg ikke videre imponeret ove køre-økonomien på KiloSVinet! Køreglæden - det er dog en anden sag  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #18 Dato: Juli 10, 2007, 02:18:14 pm »
 :lmao: :lmao: :lmao: Min blinker lidt ved de 130 (slukker hvis man gasser på ligeud eller bremser kraftigt) og lyser konstant ved de 150 :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #19 Dato: Juli 10, 2007, 03:23:27 pm »
:lmao: :lmao: :lmao: Min blinker lidt ved de 130 (slukker hvis man gasser på ligeud eller bremser kraftigt) og lyser konstant ved de 150 :wink:

He he he - så forklarer det en hel del! Jeg kører jo med gassen i bund hele tiden  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #20 Dato: Juli 10, 2007, 03:35:47 pm »
 :lol: :lol: :lol: Det må være det...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

dragstarSVin

• Søndagskører
  • **
« Svar #21 Dato: Juli 11, 2007, 07:31:46 pm »
Jeg kører ca 150 km og tanker ca 12 liter.
(Det er så også 150 rigtige km og ikke de optimistiske med den fejlvisning der er originalt, + at jeg har gearet mit SVin 5 tænder ned)

Enten kører jeg som en psykopat eller også er det noget galt med mit svin... Jeg har vist samme gearing på som dig Jannik og jeg får altså ikke mere end 12-13 km/l (med SpeedoHealer) :( Kan det have noget at gøre med at jeg kører rigtigt meget inde i byen med lyskryds og så videre? Har i hvert fald overvejet at sætte det originale kædekit på bare for at se om det gør en forskel. Jeg får desuden sat PC III på her i weekenden hos Alex. Håber på at det kan gøre en forskel. Ultimativt må jeg få den rullet hos Mr. Dyno eller Enghave og få dem til at lave et ordentligt map til mig.

Hvis SpeedoHealeren ikke er justeret korrekt kan det da have noget at sige ift. kilometermålingen?

Du var vist ikke noget geni til regning i skolen...  :mrgreen: Min kører 12,5 km/l så mon ikke din gør det meget godt?  :lmao:

Ja ok - touche! Så kører vi nok omkring det samme på literen... Min lampe begynder som regel at lyse ved omkring de 130 ægte km. Hvad med din? Under aller omstændigheder er jeg ikke videre imponeret ove køre-økonomien på KiloSVinet! Køreglæden - det er dog en anden sag  :wink:

jeg fik min org boks mappet ind  + kn filter + co2 eliminator  hmmmm så gik den 12 km/l .... men jeg fik da et eller andet ????? kunne intet mærke ud over benzin forbrug  :cry: .... ..... mere hmmmm ringer så til forhandleren som siger kom med den så kikker vi på det .. afsted det gik (kunne ikke gå for hurtig  .. hmm 10 KM/L ) så er det jeg ser på skærmen da han kobler den til at der er en masser  nuller ... bare ikke ved 10<% 15 % 25%  MERE HMM .. beder ham pænt om at stille dem på nul . ingen problem tager 2 min .. på med lamba sonde igen  OG NU KØRER MIN KILO SV CA 15 KM/L VED 160KM/T .... DEJLIGT  og den kører stadig 10-12 når den får fuld rulle .. det er ok den ene gang om ugen det sker  8) 8)
REAL BIKER SV 1000 K7