Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Sidste år kørte jeg ml 23-28 km/l afhængig af hvor meget jeg hev i rullen. Det er sgu ok.Efter en af mine venner kørte i grøften med den, kører den 18-19km/l.
Citat fra: skurkenfradallas efter Juli 10, 2007, 11:46:27 amCitat fra: Jannik efter Juli 10, 2007, 10:41:07 amJeg kører ca 150 km og tanker ca 12 liter.(Det er så også 150 rigtige km og ikke de optimistiske med den fejlvisning der er originalt, + at jeg har gearet mit SVin 5 tænder ned)Enten kører jeg som en psykopat eller også er det noget galt med mit svin... Jeg har vist samme gearing på som dig Jannik og jeg får altså ikke mere end 12-13 km/l (med SpeedoHealer) Kan det have noget at gøre med at jeg kører rigtigt meget inde i byen med lyskryds og så videre? Har i hvert fald overvejet at sætte det originale kædekit på bare for at se om det gør en forskel. Jeg får desuden sat PC III på her i weekenden hos Alex. Håber på at det kan gøre en forskel. Ultimativt må jeg få den rullet hos Mr. Dyno eller Enghave og få dem til at lave et ordentligt map til mig.Hvis SpeedoHealeren ikke er justeret korrekt kan det da have noget at sige ift. kilometermålingen?Du var vist ikke noget geni til regning i skolen... Min kører 12,5 km/l så mon ikke din gør det meget godt?
Citat fra: Jannik efter Juli 10, 2007, 10:41:07 amJeg kører ca 150 km og tanker ca 12 liter.(Det er så også 150 rigtige km og ikke de optimistiske med den fejlvisning der er originalt, + at jeg har gearet mit SVin 5 tænder ned)Enten kører jeg som en psykopat eller også er det noget galt med mit svin... Jeg har vist samme gearing på som dig Jannik og jeg får altså ikke mere end 12-13 km/l (med SpeedoHealer) Kan det have noget at gøre med at jeg kører rigtigt meget inde i byen med lyskryds og så videre? Har i hvert fald overvejet at sætte det originale kædekit på bare for at se om det gør en forskel. Jeg får desuden sat PC III på her i weekenden hos Alex. Håber på at det kan gøre en forskel. Ultimativt må jeg få den rullet hos Mr. Dyno eller Enghave og få dem til at lave et ordentligt map til mig.Hvis SpeedoHealeren ikke er justeret korrekt kan det da have noget at sige ift. kilometermålingen?
Jeg kører ca 150 km og tanker ca 12 liter.(Det er så også 150 rigtige km og ikke de optimistiske med den fejlvisning der er originalt, + at jeg har gearet mit SVin 5 tænder ned)
Min blinker lidt ved de 130 (slukker hvis man gasser på ligeud eller bremser kraftigt) og lyser konstant ved de 150
Citat fra: Jannik efter Juli 10, 2007, 12:43:37 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Juli 10, 2007, 11:46:27 amCitat fra: Jannik efter Juli 10, 2007, 10:41:07 amJeg kører ca 150 km og tanker ca 12 liter.(Det er så også 150 rigtige km og ikke de optimistiske med den fejlvisning der er originalt, + at jeg har gearet mit SVin 5 tænder ned)Enten kører jeg som en psykopat eller også er det noget galt med mit svin... Jeg har vist samme gearing på som dig Jannik og jeg får altså ikke mere end 12-13 km/l (med SpeedoHealer) Kan det have noget at gøre med at jeg kører rigtigt meget inde i byen med lyskryds og så videre? Har i hvert fald overvejet at sætte det originale kædekit på bare for at se om det gør en forskel. Jeg får desuden sat PC III på her i weekenden hos Alex. Håber på at det kan gøre en forskel. Ultimativt må jeg få den rullet hos Mr. Dyno eller Enghave og få dem til at lave et ordentligt map til mig.Hvis SpeedoHealeren ikke er justeret korrekt kan det da have noget at sige ift. kilometermålingen?Du var vist ikke noget geni til regning i skolen... Min kører 12,5 km/l så mon ikke din gør det meget godt? Ja ok - touche! Så kører vi nok omkring det samme på literen... Min lampe begynder som regel at lyse ved omkring de 130 ægte km. Hvad med din? Under aller omstændigheder er jeg ikke videre imponeret ove køre-økonomien på KiloSVinet! Køreglæden - det er dog en anden sag