hvad mener du med predefinerede maps?
Dynojets hjemmeside har da kun brugernes egne maps... ??
[/quote]
Jeg var af den opfattelse at de maps der er på dynojet.com var forskellige maps, der er udgivet af dynojet selv.. således at de har kontrol over hvad de tilbyder deres powercommander kunder.
Ekesmpel :
http://www.powercommander.com/powercommander_iii_usb/powercommander_all_downloads.aspx?mk=13&mdl=99&yr=1998 her hentede jeg til min knallert
Jeg kan ikke lige direkte se om det er "brugernes" egne uploadede maps.. !?!?!?
hvor ser du det er fra brugere ?
[/quote]
M'kay... hjemmesiden er ændret noget siden jeg sidst var inde og se på den.
Men de maps der ligger under Sv1000'eren er de samme som dengang. Der står ganske vist ikke hvem der uploaded de maps, men det gjorde der for et år siden. Det er ganske almindelige ejere af SV'ere, og en del af dem er slet ikke blevet rullet, men bare blevet indstillet på bedste beskub.
Om dynojet burde ligge "autoriserede" maps ud har jeg det lidt ambivalent med, for på den ene side har jeg ikke megen tiltro til de maps der ligger der, hvis ikke de er resultat af en ordentlig indrulning. På den anden side vil det jo være fint nok med nogen maps for de mest almindelige kombinationer af udstødning og filter. Men også lidt dumt af Dynojet de facto at bede folk om at springe over en indrulning, og dermed få det optimale ud af deres MC'ere - ikke sandt?