Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg skal op til Alex-mc i dag og hente mine bremse bakker... Det er første gang jeg skal op og se hans nye værksted. Det jeg har brug for råd til er:1: Bør jeg medbringe en gave?? Er det stadig mazarintærte, der rykker i hans verden, eller bør jeg medbringe en blomst?? I så fald, hvilken blomst står bedst til hans overalls??
2: Hvordan får jeg overtalt Luske til at sætte de nye bremsebakker på Gixx?? Skal jeg true ham eller alliere mig med Tulle og få hende til at true ham???
Jeg har forresten brug for hjælp/råd fra forum Jeg skal op til Alex-mc i dag og hente mine bremse bakker... Det er første gang jeg skal op og se hans nye værksted. Det jeg har brug for råd til er:1: Bør jeg medbringe en gave?? Er det stadig mazarintærte, der rykker i hans verden, eller bør jeg medbringe en blomst?? I så fald, hvilken blomst står bedst til hans overalls?? 2: Hvordan får jeg overtalt Luske til at sætte de nye bremsebakker på Gixx?? Skal jeg true ham eller alliere mig med Tulle og få hende til at true ham???
HM kunne selv lave bremser, såååe luske skal bare nyde weekenden
Citat fra: Dommeren efter Juli 06, 2007, 11:07:24 amHM kunne selv lave bremser, såååe luske skal bare nyde weekendenJep - og det er nu ikke så svært - SVea, Du må i gang med værktøjet
Hvis Luske ikke er til at overtale, så skifter HM dem for mig... Det er sådan jeg læser det i skriver
Citat fra: Bill efter Juli 06, 2007, 10:06:54 amJeg købte en have pavilion i forgårs til 599,- for 3 x 9 m. med 6 løse sider. Den skal bruges i aften. Så ved i det Holder du Swinger Party uden at invitere os andre??? Og hvorfor er der 6 løse sider?? Er den ikke firkantet?? Skal i have løgsuppe på noget tidspunkt??
Jeg købte en have pavilion i forgårs til 599,- for 3 x 9 m. med 6 løse sider. Den skal bruges i aften. Så ved i det
Citat fra: SVea efter Juli 06, 2007, 12:14:26 pmHvis Luske ikke er til at overtale, så skifter HM dem for mig... Det er sådan jeg læser det i skriver Og du ammer Astrid?
Nu er det jo bremsebakker SVea skal have skiftet og ikke bremseklodser. Jeg aner intet om hvordan man skifter bakker, men ville da umiddelbart tro at det var mere bøvlet.
Citat fra: Smølfen efter Juli 06, 2007, 03:23:03 pmNu er det jo bremsebakker SVea skal have skiftet og ikke bremseklodser. Jeg aner intet om hvordan man skifter bakker, men ville da umiddelbart tro at det var mere bøvlet. næh ikke specielt.. men man slipper ikke for at få hjulet af, og de små fjedre kan godt drille lidt. En god tang til fjedrene er rar at have udover det mest almindelige værktøj.
Citat fra: nyg efter Juli 07, 2007, 02:41:01 pmCitat fra: Smølfen efter Juli 06, 2007, 03:23:03 pmNu er det jo bremsebakker SVea skal have skiftet og ikke bremseklodser. Jeg aner intet om hvordan man skifter bakker, men ville da umiddelbart tro at det var mere bøvlet. næh ikke specielt.. men man slipper ikke for at få hjulet af, og de små fjedre kan godt drille lidt. En god tang til fjedrene er rar at have udover det mest almindelige værktøj.Du tager pis på mig ikke Jeg mener.... Jamen... Jeg (læs: HM & Luske) skal vel for helvede ikke have hele baghjulet af for at putte de der bremse bakker ind Det var ellers en "forfærdelig" tur hos Alex. Jeg har haft våde drømme om en alt for billig rød SV´er han har til salg siden jeg var der Men jeg satser på, at han venter med at få den solgt til næste år, hvor pengene burde være lidt flere
Jo, det er fordelen ved bremsebakker - der skal man have hele hjulet af Det er noooget nemmere med klodserne..
Citat fra: Jesper Jensen efter Juli 08, 2007, 08:44:03 amJo, det er fordelen ved bremsebakker - der skal man have hele hjulet af Det er noooget nemmere med klodserne..Gid jeg også havde klodser så