Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvaaa - skal det alt der "spændende" du nævner der ryges, drikkes eller indtages som stik-pille
Citat fra: Freddy efter Juli 10, 2007, 03:33:59 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 09:04:02 pmCitat fra: Freddy efter Juli 09, 2007, 06:14:35 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 04:37:05 pmCitat fra: Moolex efter Juli 09, 2007, 04:05:40 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 02:22:52 pmJeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.Tak for pladsen Hyggegiv skidtet en gang dækpilot Men det dur vel kun midlertidigt... Altså jeg kan vel næppe køre de sidste mange km der er tilbage i dækket, med lidt dækpilot?HyggeDu gør bare, som Moolex og Smølfen siger! Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu. Javel! Er der nogle mærke der er anbefalelsesværdige? Så nemlig at de i Thansen havde noget, men der stod at det kun var til midlertidigt brug..Det står der på dem alle! Bare ind det nærmeste sted og hit en dåse.Fingers crossed!! Har lige været ude og rode med det nu Købte sådan en dåse i Thansen. På Thansens hjemmeside står der det er midlertidigt, men det står ikke på dåsen, hehe Men nu må vi se hvor længe det holder HyggeP.S. Tak for hjælpen
Citat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 09:04:02 pmCitat fra: Freddy efter Juli 09, 2007, 06:14:35 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 04:37:05 pmCitat fra: Moolex efter Juli 09, 2007, 04:05:40 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 02:22:52 pmJeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.Tak for pladsen Hyggegiv skidtet en gang dækpilot Men det dur vel kun midlertidigt... Altså jeg kan vel næppe køre de sidste mange km der er tilbage i dækket, med lidt dækpilot?HyggeDu gør bare, som Moolex og Smølfen siger! Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu. Javel! Er der nogle mærke der er anbefalelsesværdige? Så nemlig at de i Thansen havde noget, men der stod at det kun var til midlertidigt brug..Det står der på dem alle! Bare ind det nærmeste sted og hit en dåse.
Citat fra: Freddy efter Juli 09, 2007, 06:14:35 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 04:37:05 pmCitat fra: Moolex efter Juli 09, 2007, 04:05:40 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 02:22:52 pmJeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.Tak for pladsen Hyggegiv skidtet en gang dækpilot Men det dur vel kun midlertidigt... Altså jeg kan vel næppe køre de sidste mange km der er tilbage i dækket, med lidt dækpilot?HyggeDu gør bare, som Moolex og Smølfen siger! Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu. Javel! Er der nogle mærke der er anbefalelsesværdige? Så nemlig at de i Thansen havde noget, men der stod at det kun var til midlertidigt brug..
Citat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 04:37:05 pmCitat fra: Moolex efter Juli 09, 2007, 04:05:40 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 02:22:52 pmJeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.Tak for pladsen Hyggegiv skidtet en gang dækpilot Men det dur vel kun midlertidigt... Altså jeg kan vel næppe køre de sidste mange km der er tilbage i dækket, med lidt dækpilot?HyggeDu gør bare, som Moolex og Smølfen siger! Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu.
Citat fra: Moolex efter Juli 09, 2007, 04:05:40 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 02:22:52 pmJeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.Tak for pladsen Hyggegiv skidtet en gang dækpilot Men det dur vel kun midlertidigt... Altså jeg kan vel næppe køre de sidste mange km der er tilbage i dækket, med lidt dækpilot?Hygge
Citat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 02:22:52 pmJeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.Tak for pladsen Hyggegiv skidtet en gang dækpilot
Jeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.Tak for pladsen Hygge
Citat fra: Mads efter Juli 10, 2007, 04:55:57 pmCitat fra: Freddy efter Juli 10, 2007, 03:33:59 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 09:04:02 pmCitat fra: Freddy efter Juli 09, 2007, 06:14:35 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 04:37:05 pmCitat fra: Moolex efter Juli 09, 2007, 04:05:40 pmCitat fra: Mads efter Juli 09, 2007, 02:22:52 pmJeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.Tak for pladsen Hyggegiv skidtet en gang dækpilot Men det dur vel kun midlertidigt... Altså jeg kan vel næppe køre de sidste mange km der er tilbage i dækket, med lidt dækpilot?HyggeDu gør bare, som Moolex og Smølfen siger! Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu. Javel! Er der nogle mærke der er anbefalelsesværdige? Så nemlig at de i Thansen havde noget, men der stod at det kun var til midlertidigt brug..Det står der på dem alle! Bare ind det nærmeste sted og hit en dåse.Fingers crossed!! Har lige været ude og rode med det nu Købte sådan en dåse i Thansen. På Thansens hjemmeside står der det er midlertidigt, men det står ikke på dåsen, hehe Men nu må vi se hvor længe det holder HyggeP.S. Tak for hjælpenDet holdt! Indtil i dag Kørte f*ndme en skrue op i bagdækket!!! Hvor uheldig kan man være?! Jeg tror dækket er forhekset... Så nu er jeg for alvor på jagt efter nyt dæk, da jeg havde planer om at køre mod Skagen onsdag HyggeP.S. Freddy har lige gjort mig opmærksom på at det er d. 13. i dag - og så er det endda fredag.. Jeg tror han har fat i den lange ende.
Mads>Ellers har jeg et brugt Pilot Road bagdæk liggende du kan få billigt..
Citat fra: Rask efter Juli 12, 2007, 01:18:13 pmHvaaa - skal det alt der "spændende" du nævner der ryges, drikkes eller indtages som stik-pille Jeg kan da sikkert godt lokket til at give dig en stikpille af det der karate. Det lyder rigtig spændende, og det har jeg ikke prøvet endnu
Luske siger altid, at jeg ikke kan blive fuldgyldigt medlem af Falkne, før jeg får mig en tap Så nu må jeg jo se, hvad der er så spændende ved at have sådan en
Så nu må jeg jo se, hvad der er så spændende ved at have sådan en
før jeg får mig en tap..
Citat fra: SVea efter Juli 17, 2007, 10:27:55 pm før jeg får mig en tap.. Det har du sku' da fået...