Forfatter Emne: Priser på MC-beklædning og udstyr i Malmö?  (Læst 10749 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: Priser på MC-beklædning og udstyr i Malmö?
« Svar #15 Dato: Juli 20, 2007, 06:49:33 pm »
Har lige været i MC Huset i Malmö idag, og det viste sig desværre der ikke var noget at spare. Til gengæld har de et kæmpe udvalg, og kan skaffe de modeller hjem som de ikke har på lager. Jeg tog derover med det formål at se om de havde en Arai Viper "Web" hjelm, da den danske importør ikke tager den hjem. Det havde de desværre ikke, men kunne skaffe den på en uge.

Fed forretning ellers, men lad være med at kigge på priserne når i går igennem MC udstillingen  :shock:
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Priser på MC-beklædning og udstyr i Malmö?
« Svar #16 Dato: Juli 21, 2007, 04:57:50 pm »
Har lige været i MC Huset i Malmö idag, og det viste sig desværre der ikke var noget at spare. Til gengæld har de et kæmpe udvalg, og kan skaffe de modeller hjem som de ikke har på lager. Jeg tog derover med det formål at se om de havde en Arai Viper "Web" hjelm, da den danske importør ikke tager den hjem. Det havde de desværre ikke, men kunne skaffe den på en uge.

Fed forretning ellers, men lad være med at kigge på priserne når i går igennem MC udstillingen  :shock:

Jeg var også derover her i fredags :) Skulle se om de havde en jakke til mit påhæng  :lol:
Var klart positiv over oplevelsen. Meget let at finde og tæt på motorvejen og udvalget er meget stort. Massere af hjelme og jakker i både læder og tekstil. Priserne er de samme som de danske, så man spare den forskel der er i kursen... men det er jo også en del :) Til gengæld betaler man jo benzinen og broafgiften.

Vil anbefale at tage derover hvis man kigger efter udstyr i highend klassen... de har ikke rigtig så meget billigt.

Og som Udengaard skriver... lad være med at kigge på MC priserne.. så bliver man bare depri :D

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: Priser på MC-beklædning og udstyr i Malmö?
« Svar #17 Dato: Juli 21, 2007, 08:47:24 pm »
Citér
Priserne er de samme som de danske, så man spare den forskel der er i kursen... men det er jo også en del Smile

Det forstår jeg ikke??? En Arai Viper GT hjelm der herhjemme koster 5K, kostede omkring 6300 SEK. Et andet eksempel; Dainese Arizona læderjakke, pris hos Aagesen 3300 DKR kostede hos MC Huset over 4000 SEK.

Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Priser på MC-beklædning og udstyr i Malmö?
« Svar #18 Dato: Juli 22, 2007, 12:52:58 pm »
Citér
Priserne er de samme som de danske, så man spare den forskel der er i kursen... men det er jo også en del Smile

Det forstår jeg ikke??? En Arai Viper GT hjelm der herhjemme koster 5K, kostede omkring 6300 SEK. Et andet eksempel; Dainese Arizona læderjakke, pris hos Aagesen 3300 DKR kostede hos MC Huset over 4000 SEK.



jeg sammenlignede med min Arleness jakke som jeg har købt hos Aagesen... og der var penge at spare.