Forfatter Emne: Tilbagebetaling af noget af reg. afgift'en for nye Cykler købt mel. 25/4-15/6 då  (Læst 3397 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Vær opmærksom på at du fra din forhandler skal have noget af din registreringafgift tilbage HVIS du har erhvervet en NY MC der er indregistreret mellem den 25. april og 15. juni 2007.

Bed forhandleren om at vedlægge en kopi af "Reguleringsbillaget" fra told og skat, således at du kan se at du har modtaget det ringetige beløb.

TOLD & SKAT er i fuld gang med at regulere ALLE de ny MC'ere der er indregistreret i dette tidsrum.

xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Du kan evt. læse mere her ....


http://www.skm.dk/publikationer/notater/5634.html

Eller ringe her ...

TOLD & SKAT ... Motor : 72221818
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Totalt fedt. Tak for tippet.
Min cykel er købt i det tidsrum. Så bliver der måske lidt håndøre til noget mcgrej...


Der står dog det her:
Når de nye regler er trådt i kraft, kan bilen både være blevet billigere eller dyrere.
Håber ikke den bliver dyrere da....

MVH Sømanden
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Totalt fedt. Tak for tippet.
Min cykel er købt i det tidsrum. Så bliver der måske lidt håndøre til noget mcgrej...


Der står dog det her:
Når de nye regler er trådt i kraft, kan bilen både være blevet billigere eller dyrere.
Håber ikke den bliver dyrere da....

MVH Sømanden

Det kommer an på hvor langt den kører på literen / sikkerhedsudstyr for bilens vedkomne. Kan ikke lige huske hvor den skiller med km/l og så er der jo bare en generel ændring af skalaknækket til vores fordel... Og hvis den har ABS bliver den 4165,- billigere
Bliver faktisk lige i tvivl om det med kilometer literen også gælder motorcykler, men skalaknækket fra 105 til 180 % afgift er hævet fra 15.200,- til 23.300,- Det er værd at tage med alt sammen.
« Senest Redigeret: Juli 02, 2007, 02:31:33 pm af Bill »
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Forvent ca 6k tilbage for en 650SA....  :lol: Det lugter af en powercommander... :thumbsup:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
det er SÅ fedt at have en cykel der er indregistreret d. 24 april   :whatever: NOT

sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Skrev til min forhandler og fik svar tilbage med at jeg skulle regne med ca 3000 kr retur. Model 650 S K7 ABS

MVH Sømanden
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
det er SÅ fedt at have en cykel der er indregistreret d. 24 april   :whatever: NOT

Føler med dig ...  :cry:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

ahab

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 113
manner det er til at tude over, min nye SV blev indregistreret d. 24/4-07   :whatever: :whatever: :whatever:
/ahab

kenneth b

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Vil der være noget at hente på en K6 købt i dette tidsrum (uden ABS)???

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Vil der være noget at hente på en K6 købt i dette tidsrum (uden ABS)???

Umidelbart vil jeg sige ja, da skalaknækket mellem 105 og 180% afgift også er forhøjet.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

kenneth b

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Ok, prøver at skyde en mail afsted til forhandleren  :thumbsup:

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
manner det er til at tude over, min nye SV blev indregistreret d. 24/4-07   :whatever: :whatever: :whatever:

velkommen i klubben :)

christian

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 107
Får omkring 6000 tilbage for min nye z750 k7 :orkester:

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Får omkring 6000 tilbage for min nye z750 k7 :orkester:

Det lyder helt ærligt også mere reelt... hvis det er mindre synes jeg det lugter af at forhandleren prøver at score nogle klejner han ikke har ret til. Som Banditten skrev, husk at få dokumentation.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).