Da jeg købte Gixx var der 2 uens og lettere vejrbidte spejle med... Selve spejlene fejlede ingenting, det var kun selve udseendet af dem, der så lidt alternativt ud
Men efter mange mobberier, skiftede jeg så til 2 mindre spejle, og det så da bestemt smart ud på Gixx. Sagen var bare den, at jeg stort set ikke kunne se ud af dem, uden at skulle rykke mig rundt og flytte mig fra den ene og anden side, for bare at se en smule. Jeg stødte også handskerne mod dem, når jeg drejede på gear- og gashåndtaget.
Det jeg ville frem til med denne lille historie er, at jeg jo godt til en vis grad kunne undvære spejle, det krævede bare en masse kig over skulder og meget andet. Jeg synes ikke det var rart, ikke at kunne kigge i spejlene, så mine gamle spejle er kommet på igen, og jeg bruger dem meget i trafikken!! Vil ikke køre uden spejle eller med spejle uden et godt udsyn igen!!!
Men sødeste Bandit... Du har oprettet denne tråd med et formål. Jeg er i mit milde hjørne for tiden, så jeg vil undlade at prædikke om sikkerhed og spejle, hvis dig eller en anden, vil fortælle om hvorfor i kører uden spejle. Er det for udseendet, fordi jeres mc er født uden, fordi dem i har haft er smadrede, eller fordi de på anden måde generer?? Og sidste indskudt spørgsmål: Er det ulovligt at køre uden minimum 1 spejl???