Forfatter Emne: Rabataftaler  (Læst 1724 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sømand

• Plastikrocker
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Rabataftaler
« Dato: Juni 30, 2007, 02:56:49 am »
Hej har SVRider.dk nogle rabataftaler med nogle butikker/firmaer ?

Kender flere små klubber af alverdens slags som får rabatter mange forskellige steder pga de er en forening eller klub. Bla THansen, Bilexperten og sådan nogle steder.

Kunne godt bruge noget rabat på nogle hørepropper fra www.phonak-earcare.dk
Kunne godt bruge nogle som er støbt efter mine øre i stedet for de billige som sidder af helvede til og som udvider ørene så de bliver helt ømme.

MVH Sømanden (som glæder sig til om 14 dage hvor han skal hjem fra skibet til sin dejlige kværn)
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Re: Rabataftaler
« Svar #1 Dato: Juni 30, 2007, 04:27:27 am »
Hej har SVRider.dk nogle rabataftaler med nogle butikker/firmaer ?

Tja altså, det sker jo at nogen har nogle gode tilbud som de slår op i Køb/Salg-sektionen. Men den eneste stående aftale vi har er vist alex-mc.dk, her får brugerne fra svrider.dk 10% på varer fra MC-Nøglen.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Claus m

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juni 30, 2007, 07:30:33 am »
Det er nok heller ikke så nemt med rabataftaler, da vi jo ikke har medlemskort eller andet der kan vise at vi er fra svrider.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

bdamkjaer

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Februar 10, 2008, 07:43:38 pm »
Hej

På Mc messen i Herning talte jeg med Klaus om evt. rabataftale med KJmotorcykler. Det var slet ikke umuligt at få en aftale. Det kræver bare at vi finder en måde hvorpå, vi kan handle hos dem på en simpel måde for dem. Så jeg håber at der er en af jer derovre på øen, som vil køre ud og aftale, hvorledes det praktiske kan foregå. Om det fungerer ved at vi alle får et medlemsnummer og oplyser, hvor de har en medlemsliste liggende eller ?. Det er svære for dem er at, som han lige så det, så ville vi få et "forhandler" login med vores rabat, men han ville ikke oprette alle 900 SVrider medlemmer. Altså skal der nok findes på et eller andet smart, så vi kan bestille og selv indtaste leveringsadresse.

Men nu er en messe måske ikke det bedste sted at diskutere detaljer, så der må være en af jer som er friske, og har et jysk krejlergen.  :mrgreen:

Ellers skal jeg til min kusines konfirmation den 20. april, hvor Klaus også skal med. Men I har sikkert behov for at handle inden da  :D
« Senest Redigeret: Februar 10, 2008, 08:43:07 pm af bdamkjaer »
SV1000S K6 Blå, Pluig DB, Suzuki Touren Lenker, Scottolier, Hyper Pro Kit + det løse...

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Februar 10, 2008, 08:36:57 pm »
Det lyder som en rigtig fin ide med en rabataftale med KJ.. Hvem står for at tage snakken med ham?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #5 Dato: Februar 10, 2008, 09:48:32 pm »
Det lyder som en rigtig fin ide med en rabataftale med KJ.. Hvem står for at tage snakken med ham?

Jeg var der ude for at købe en frontløfter og fiskede efter noget rabat, men fik at vide at vores formand skulle tage kontakt til dem  :wink:

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #6 Dato: Februar 10, 2008, 09:59:10 pm »
Jeg synes Damkjær skal snakke med ham.. De kender hinanden, der er åbnet op for det allerede mellem de 2, og så er damkjær en knag ... og jeg er sikker på at han kan score en god handel til os... og selv om klaus siger det er formanden som skal kontakte ham, så tror jeg godt han vil acceptere at Damkjær fixer denne.