Forfatter Emne: PowerCommander III USB + Ignition Module  (Læst 2255 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
PowerCommander III USB + Ignition Module
« Dato: Juni 26, 2007, 10:03:03 am »
Hej Forum,

Jeg går og overvejer at få monteret en PowerCommander III USB + Ignition Module...

DynoJet PowerCommander III USB: http://www.dot-e.dk/mc/powercommander

DynoJet Ignition Module: http://www.dot-e.dk/mc/powercommander/dynojet_ignition_module

Jeg har allerede bestilt PC'en hos AlexMC og har efterfølgende hørt en del om hvor meget det betyder at få cyklen rullet ordentligt ind efter monteringen. Har jeg derfor dummet mig ved ikke at købe PC'en hos et DynoJet center hvor jeg kunne få hele pakken inkl. indrulning?

Ligeledes overvejer jeg at supplere installationen med et Ignition Module - jeg går ud fra at det blot gør en indrulning endnu vigtigere?

Hvad vil i foreslå at jeg gør og er der nogen af jer som har erfaringer med Ignition Module?

Nu bor jeg i København - er Enghave Motor som sædvaneligt uhørt dyre når det kommer til DynoJet og indrulning? ... Alternativer?

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kilosfau

• Gæst
Re: PowerCommander III USB + Ignition Module
« Svar #1 Dato: Juni 26, 2007, 11:32:33 am »
Uden ordentlig indstilling af ignition module så får du i bedste fald intet positivt ud af at montere det ...

Powercommanderen er lige til at gå til, faktisk så kan man selv vha en bærbar og nogle prøvekørsler få den indstillet sådan nogenlunde men ignition module er vist hardcore  :dead:

Mr. Dyno aka Ove fra Dot-E i Førslev har selv monteret det på hans og han siger at det ikke gi'r meget....

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: PowerCommander III USB + Ignition Module
« Svar #2 Dato: Juni 26, 2007, 02:16:34 pm »
Uden ordentlig indstilling af ignition module så får du i bedste fald intet positivt ud af at montere det ...

Powercommanderen er lige til at gå til, faktisk så kan man selv vha en bærbar og nogle prøvekørsler få den indstillet sådan nogenlunde men ignition module er vist hardcore  :dead:

Mr. Dyno aka Ove fra Dot-E i Førslev har selv monteret det på hans og han siger at det ikke gi'r meget....

Nå ok - jamen så venter jeg lidt med et Ignition module... Jeg blev egentlig mest facineret af momentkurven de har på hjemmesiden. Ligeledes har jeg hørt en del mennesker tale godt om den såkaldte Woodruff key som skulle kunne forskyde tændingen med 4 grader for at få mere stabil motorgang. Så jeg tænkte automatisk - Ignition Module... endnu bedre!  :wink:

Men jeg vil stadig gerne høre fra jer der har erfaringer med et ignition module!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4