Forfatter Emne: Se hvad forhandlerne svarede  (Læst 6362 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sømand

• Plastikrocker
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Re: Se hvad forhandlerne svarede
« Svar #15 Dato: Juni 26, 2007, 02:52:47 pm »
Har fået flere svar fra forhandlere:

Hej Daniel

du kan sagtens montere den nu, det sker der ikke noget ved, så længe du stadig overholder tilkøringen.
den skal ikke på rullefelt, da det er en indsprøjtnings maskine, og det vil derfor ikke have den store forandring.
hvis du vil have mest muligt ud af en udstødning på din maskine, skal du kører den til og sætte en powercommander samt mere åbent luftfilter på og få den kørt ind på rullefelt.
men der vil som sagt ikke ske noget ved at du sætter en anden potte på.

Mvh
Thomas
Hesthavens MC og Marine
-----------
Nu eller senere er lige meget , da de fleste dæmpere har en lyddæmper monteret så motoren har den samme modstand i udstødningen . Lyddæmperern kan så senere pilles ud .Rullefeltet er for at se om den fine potte giver nogen effekt samt evt. for at stille den ind . Grundlæggende kan dit indsprøjtningsanlægselv stille sig inden for visse grænser.
Buchberg
----------

Efter jeg har læst de to sidste svar tror jeg sku jeg venter til efter de 1000 km, og ellers bare monterer det uden rullefelt eller noget. Skal om nogle måneder have købt Power Commander og nyt luftfilter. Så derefter kan den blive rullet.

MVH Sømanden
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #16 Dato: Juni 26, 2007, 03:40:15 pm »
Når du har kørt et par hunrede km med den nye potte, kan du lige pille et af tændrørene ud. Hvis det er hvidt indikerer det at blandingen ml. luft/benzin ikke er korrekt (for lidt benzin) - hvilket kan resultere i at du brænder hul i stemplet (efter udsagn fra en medarb. fra FA Moto-sport).
Jeg skal ikke risikere noget, derfor får jeg den rullet, men jeg har ikke tænkt mig at sætte andet luftfilter og PC på, så i dit tilfælde ville jeg nok også vente med at få den på rullefelt  :)
Theis

Ex. SV650S ejer.

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #17 Dato: Juni 26, 2007, 07:07:36 pm »

-----------
Nu eller senere er lige meget , da de fleste dæmpere har en lyddæmper monteret så motoren har den samme modstand i udstødningen . Lyddæmperern kan så senere pilles ud .
----------

Hvad dælen er det for en dæmper? Hvis den sidder i mine potter, vil jeg da meget gerne lokalicere den og pille den ud???????
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #18 Dato: Juni 26, 2007, 07:20:21 pm »

-----------
Nu eller senere er lige meget , da de fleste dæmpere har en lyddæmper monteret så motoren har den samme modstand i udstødningen . Lyddæmperern kan så senere pilles ud .
----------

Hvad dælen er det for en dæmper? Hvis den sidder i mine potter, vil jeg da meget gerne lokalicere den og pille den ud???????
Så vidt jeg lige forstår det, hentyder han til en DB-killer. Den sidder i udstødningsudgangen, og kan normalt pilles ud, ved at man fjerner et par skruer. Prøv evt. at søg lidt her på forummet - det har været oppe nogle gange.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #19 Dato: Juni 26, 2007, 07:53:55 pm »

-----------
----------

Så vidt jeg lige forstår det, hentyder han til en DB-killer. Den sidder i udstødningsudgangen, og kan normalt pilles ud, ved at man fjerner et par skruer. Prøv evt. at søg lidt her på forummet - det har været oppe nogle gange.

Hygge

AAAARGH, undskyld, jeg læste det som dæmperen var "monteret PÅ motoren" og ikke "montert SÅ moteren har den samme modstand" Jeg fjols :rolleyes: :rolleyes:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827