Har lige været udsat for noget meget mystisk!!! I dag, da jeg havde hentet David fra skole, opdager jeg, da jeg kommer hjem, at Gixx ikke holder som jeg parkerede den i tirsdags. Jeg holder den altid på præcis samme måde, så derfor var der ingen tvivl om, at den nu var rykket 180 grader
Jeg løber så ned og flår garagen af, i den tro, at nogen måske har væltet den og samlet den op igen, men der er ingen ridser overhoved...
Nu har jeg så lige været nede og snakke med min vicevært, om det var ham der havde flyttet den, og så kom forklaringen, der var en helt anden, end den jeg i første omgang havde regnet med. I min bebyggelse bor der primært gamle mennesker eller folk ansat på hospitalet. Og det var netop en tørstig og forvirret læge, som min vicevært havde fundet, siddende i shorts og intet andet på Gixx
De fortalte, at han havde fjernet garagen og fået rykket Gixx lidt og sad på den og sagde motor/spruttelyde med munden
Så min vicevært og et par andre havde fået viftet ham væk, rykket Gixx ind igen og pænt sat garagen på.
Jeg har aldrig oplevet noget lignende... Og så i det pæne kvarter jeg bor i
Så gæt hvem der fremover skal holde sin cykel i en aflåst garage langt væk fra forstyrrede, halvnøgne mandspersoner