Forfatter Emne: Folk er sgu sære....  (Læst 5550 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Folk er sgu sære....
« Dato: Juni 21, 2007, 05:18:06 pm »
Har lige været udsat for noget meget mystisk!!! I dag, da jeg havde hentet David fra skole, opdager jeg, da jeg kommer hjem, at Gixx ikke holder som jeg parkerede den i tirsdags. Jeg holder den altid på præcis samme måde, så derfor var der ingen tvivl om, at den nu var rykket 180 grader  :shock: Jeg løber så ned og flår garagen af, i den tro, at nogen måske har væltet den og samlet den op igen, men der er ingen ridser overhoved...  :huh:

Nu har jeg så lige været nede og snakke med min vicevært, om det var ham der havde flyttet den, og så kom forklaringen, der var en helt anden, end den jeg i første omgang havde regnet med. I min bebyggelse bor der primært gamle mennesker eller folk ansat på hospitalet. Og det var netop en tørstig og forvirret læge, som min vicevært havde fundet, siddende i shorts og intet andet på Gixx  :evil: :club: De fortalte, at han havde fjernet garagen og fået rykket Gixx lidt og sad på den og sagde motor/spruttelyde med munden  :shock: :roll: :whipped: :club: :brok: :thumbsdown: Så min vicevært og et par andre havde fået viftet ham væk, rykket Gixx ind igen og pænt sat garagen på.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende... Og så i det pæne kvarter jeg bor i  :shock: Så gæt hvem der fremover skal holde sin cykel i en aflåst garage langt væk fra forstyrrede, halvnøgne mandspersoner  :wink: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Kondi

• Sandt SVin
Re: Folk er sgu sære....
« Svar #1 Dato: Juni 21, 2007, 05:21:46 pm »
You aint seen nothing yet...  :lmao:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #2 Dato: Juni 21, 2007, 06:04:25 pm »
Spøjst, det har jeg sgu også altid frygtet. Her bor efterhånden mange unge mennesker.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #3 Dato: Juni 21, 2007, 06:07:20 pm »
Var det den læge her???  :lmao: :lmao: :lmao:
http://www.youtube.com/watch?v=i5_cHLLt_2U
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Drlund

• Roadracer
« Svar #4 Dato: Juni 21, 2007, 06:10:27 pm »
Tog de ikke nogle billeder af ham?? :D :D
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #5 Dato: Juni 21, 2007, 06:29:10 pm »

Jeg har aldrig oplevet noget lignende...

Den slags forekommer ret så ofte på skagen træf   :lmao: :lmao:

Jeg har også tit frygtet at idioter skulle forgribe sig på min cykel, når den har stået og overnattet på gaden.
Nøj... hvis jeg fangede en i at sidde, pille, rode ved min kværn   :club: :club:

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #6 Dato: Juni 21, 2007, 07:07:18 pm »
Det er netop det, at der er en, der har roddet ved min cykel, uden min tilladelse og viden, at jeg er blevet gal og ked af det over... Det er sgu ret ubehageligt. Min vicevært bad ham om at skride fra min cykel, men hvad hvis nu han ikke havde opdaget ham  :? :huh:

Men jeg er ret sikker på, at jeg ved hvem han er, så nu sætter jeg en ganske ond seddel op i hans opgang og om et par dage besøger jeg ham og hører om han vil have en tur bag på han aldrig glemmer... Han behøver naturligvis hverken hjelm eller anden beskyttelse, da der ikke er noget at beskytte hos ham  :twisted: :twisted: Eller måske skulle jeg finde ud af, om han har en bil, og så hoppe lidt rundt på den  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Brian Lund

• Roadracer
« Svar #7 Dato: Juni 21, 2007, 08:11:59 pm »
Godt nok ikke den forklaring man lige regner med :)
SV1000S K6 - blå.

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #8 Dato: Juni 21, 2007, 08:13:58 pm »
Må ha set så kanon sjovt ud  :lmao:

Men der er sku oz  :club: til den der sidder på min MC en morgen jeg komer ned !
Suzuki Sv650s-K3 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k / Yoshimura TRS Carbon

Se den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13580&ipc=53085

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #9 Dato: Juni 21, 2007, 08:15:56 pm »
Han sad sikkert bare og fik sig en  :whatever: - det var da ikke pænt af viceværten at forstyrre  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Rask

• Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Juni 21, 2007, 08:40:12 pm »
Han sad sikkert bare og fik sig en  :whatever: - det var da ikke pænt af viceværten at forstyrre  :wink:

......og det er nemlig meget normalt  :whatever: :mrgreen:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #11 Dato: Juni 21, 2007, 09:01:39 pm »
Du skal være glad for at han i det mindste ikke væltede den... Det oplevede jeg med min minigixxer :( Med en smadret topkåbe til følge, og en masse trælse småridser :cry: Røvhuller! :x

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Capone

• Sandt SVin
« Svar #12 Dato: Juni 21, 2007, 09:03:04 pm »
måske skulle jeg finde ud af, om han har en bil, og så hoppe lidt rundt på den  :twisted:

Hvis du gør det i shorts og intet andet, kommer jeg og tager billeder!  :D

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #13 Dato: Juni 21, 2007, 09:18:22 pm »
Det er netop det, at der er en, der har roddet ved min cykel, uden min tilladelse og viden, at jeg er blevet gal og ked af det over... Det er sgu ret ubehageligt. Min vicevært bad ham om at skride fra min cykel, men hvad hvis nu han ikke havde opdaget ham  :? :huh:

Men jeg er ret sikker på, at jeg ved hvem han er, så nu sætter jeg en ganske ond seddel op i hans opgang og om et par dage besøger jeg ham og hører om han vil have en tur bag på han aldrig glemmer... Han behøver naturligvis hverken hjelm eller anden beskyttelse, da der ikke er noget at beskytte hos ham  :twisted: :twisted: Eller måske skulle jeg finde ud af, om han har en bil, og så hoppe lidt rundt på den  :twisted:

Eller også skulle du bare gå op til klaphatten og fortælle ham hvad du mener om situationen. Alle de der hævntogter fører aldrig til noget godt, og han er sikkert for dum til at fatte budskabet :rolleyes: Tag tyren ved hornene, eller lægen ved bollerne om du vil :club:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #14 Dato: Juni 22, 2007, 07:44:51 am »
Så gæt hvem der fremover skal holde sin cykel i en aflåst garage langt væk fra forstyrrede, halvnøgne mandspersoner  :wink: :wink:
Så kommer du da aldrig på træf igen  :lmao:

Og så kan det godt være at man siger at hævn ikke fører til noget  :hand:
Men frygt er og bliver nu den bedste læremester   :twisted: :twisted:

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?