Forfatter Emne: Parkeringsbøder!!  (Læst 5449 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bongers

• Gæst
Parkeringsbøder!!
« Svar #15 Dato: Maj 06, 2005, 08:25:19 pm »
Det er god humor  :D  :lol:  :D  :lol: - men så må kæresten vil give lidt….

Jeg har da holdt mange gange i p-båse!!! men vil da til at henkaste dyret på fortovet

Men har lært følgende af tråden (ellers ret mig   :oops:  )

I Storkøbenhavn må man ikke parker i parkeringsbåse - Og i KHB må man parker på fortovet !!….

Det vil sige at der er mange steder i Storkøbenhavn, uden for København.. hvor der kan være svært at finde en parkeringsplads.. – hvis nogen har valgt at optegne alle pladserne  :shock:  :?

Røv-regl… Jeg fylder en hel parkeringsplads ( andre folk skal holde afstand !!), jeg har betalt mere i procentvis afgift end bilerne!!! Så vil jeg også have en parkeringsplads..  :evil:  :evil:

sv1000sk4

• Plastikrocker
  • stay loud - stay proud
Re: Parkering
« Svar #16 Dato: Maj 23, 2005, 09:33:57 am »
Citat fra: winckler

Men i København, hvor der er mange brede fortove, undervises parkeringsvagter og politifolk i, at en solomotorcykels parkering på fortovet, selv om den er ulovlig, kan være hensigtsmæssig, hvorfor der skal udvises konduite ved afgiftspålæggelse.

Er en fortovsparkering derimod til ulempe for fodgængerne, skal motorcyklen straks transporteres bort.

Hej

udmærket uddybning! politidirektøren skulle tidligere grundet uoverensstemmelser mellem en mc-ist og en p-afgift have formuleret, at en parkering på et fortorv er hensigtsmæssig, så længe fodgængere kan passere med en tvillingebarnevogn. Skrivelsen skulle ligge til politiets interne brug.

Men hva' ? vi skal jo heller ikke rende og parkere vel? :shock:

vi ses!! :)
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999