Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er nok med på en linie-tur. Kan ikke komme fra arbejde til at nå Måløv til 18:15 Er der nogen der kører fra Buddinge eller mødes vi bare på linien?
Citat fra: Paw efter Juni 19, 2007, 11:05:30 amMåløv 18.15... Jeg kommer Desuden vil der forefindes kraftige salgsfremstød til folk med en ordentlig lap Fodder før, under eller efter?
Måløv 18.15... Jeg kommer
Hej der Jeg kommer også. Dog gider jeg ikke jage til Måløv for at jage tilbage til Søborg, så vi ses ved McD kl. 1900.MVHPeter Graff
Citat fra: PeterGraff efter Juni 19, 2007, 03:29:04 pmHej der Jeg kommer også. Dog gider jeg ikke jage til Måløv for at jage tilbage til Søborg, så vi ses ved McD kl. 1900.MVHPeter GraffUden at jeg skal blande mig alt for meget, men Måløv ligger vel 15 min. kørsel fra Søborg Desuden mødes vi i Måløv for at køre på vores MC - og ikke kun for at spise is og pølser og hvad der nu ellers frister sig på turen..