Lyd vandrer gennem luften med 1224 KM/t .... så hurtigt kører din MC ikke.. dvs lyden kommer først !
R.I.S (Rest In SILENCE )
Ja, det kunne jeg også slå op. Men uden at være raketingeniør, så har det altså også en afgørende effekt, at potten vender i modsat retning. Har dog ikke kunne finde noget dokumentation på, hvor stor en indflydelse lydretningen har. Min personlige vurdering vil dog nok være, at det har en absolut afgørende effekt.
Og det er netop en fordel at dem på siden af din kan høre dig... det vil du nok værdsætte når bilisten ved siden af dig trækker ud i din bane uden at kigge sig over skulderen.
R.I.S (Rest In SILENCE )
Det problem har jeg løst med et sæt 139DB horn. Det virker. Når der er brug for det, og det har jeg haft brug for. Problemet med, at folk glemmer den blinde vinkel er et generelt problem. Det kunne selvfølgelig løses ved, at vi alle kører med sirener (eller uden db-killer
), men det ville vi nok også betakke os for..
Jeg synes ikke, argumenterne holder. Det er i mine øjne (eller ører) støjforurening, som man pålægger andre uden deres indflydelse. Og alt imens man selv har hjelm på, sidder foran potten og har ørepropper i.
R.I.S (Rest In SILENCE )
Hva' mener du.?