Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kører om det regner eller ej. Har kun mc og våd på den er bedre end tør med det offentlige.
Jeg kører nogle gange bevidst en tur i regnvejr, det holder ens føling med cyklen i træning, uden at man skal køre 200km/t. Tricket er at man lige skal vente til det har regnet en times tid, så er vejene skyllet rene og er faktisk ikke så glatte som hvis man kører ud i mild støvregn.Ronni
Må nok også erkende at jeg helst kører i bil i regnvejr. Det er nok også fordi man har begge dele
Citat fra: Bill efter Juni 19, 2007, 01:05:15 pmMå nok også erkende at jeg helst kører i bil i regnvejr. Det er nok også fordi man har begge dele Sagde du ikke lige at det kun var kæresten der kørte i den Opel Astra???
Citat fra: Jesper Jensen efter Juni 19, 2007, 10:17:01 pmCitat fra: Bill efter Juni 19, 2007, 01:05:15 pmMå nok også erkende at jeg helst kører i bil i regnvejr. Det er nok også fordi man har begge dele Sagde du ikke lige at det kun var kæresten der kørte i den Opel Astra???Jo jo, men man har vel firmabil
Citat fra: Bill efter Juni 21, 2007, 11:02:10 amCitat fra: Jesper Jensen efter Juni 19, 2007, 10:17:01 pmCitat fra: Bill efter Juni 19, 2007, 01:05:15 pmMå nok også erkende at jeg helst kører i bil i regnvejr. Det er nok også fordi man har begge dele Sagde du ikke lige at det kun var kæresten der kørte i den Opel Astra???Jo jo, men man har vel firmabil En Fiat velsagtens - at vælge mellem pest og kolera passer vidst meget godt ind her..?
Den har da slået helt klik for jer to. Men det lader vi nu ligge.