Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Fint arbejde... Men er det ikke en type hvor du stikker en stang gennem akslen og løfter den i akslen !? De har jo den ulempe at man ikke kan tage baghjulet af når den er løftet.. tilgengæld er de super nemme at betjene alene
Citat fra: Luske efter Juni 15, 2007, 09:26:11 pmFint arbejde... Men er det ikke en type hvor du stikker en stang gennem akslen og løfter den i akslen !? De har jo den ulempe at man ikke kan tage baghjulet af når den er løftet.. tilgengæld er de super nemme at betjene alenenix den løfter i hullet hvor bagsvingeren bliver boltet sammen med stellet
Syntes lige i skulle se den mc løfter jeg har lavet efter tegninger jeg fandt herinde. Tak for tegningerne....
Hva' faen Niler, er du kommet i det gaaaamle firma i Valby?
Syntes lige i skulle se den mc løfter jeg har lavet efter tegninger jeg fandt herinde. Tak for tegningerne....Jeg har lavet den sådan den kan skilles ad.MVH Sømanden
Nu er det faktisk ikke en Mærsk farve, den er jo ikke lyseblå.Orange siger du, vi har faktisk orange arbejdstøj i Mærsk Supply Service så den farve kunne den godt havde fået. Men den blev altså grå. Samme farve som vi maler spillene med ombord.MVH Sømanden