Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er nok af en lidt anden menning end jer andre.Det er godt nok hans egne skyld, men jeg syntes stadigvæk IKKE det er fedt når en anden køre galt.Mvh. Claus
Citat fra: CEri efter Juni 15, 2007, 05:48:55 pmJeg er nok af en lidt anden menning end jer andre.Det er godt nok hans egne skyld, men jeg syntes stadigvæk IKKE det er fedt når en anden køre galt.Mvh. Clausnej og det er heller ikke mange der kan sige sig fri for at smide forhjulet i vejret i ny og næ
Citat fra: skyggen efter Juni 15, 2007, 05:50:19 pmCitat fra: CEri efter Juni 15, 2007, 05:48:55 pmJeg er nok af en lidt anden menning end jer andre.Det er godt nok hans egne skyld, men jeg syntes stadigvæk IKKE det er fedt når en anden køre galt.Mvh. Clausnej og det er heller ikke mange der kan sige sig fri for at smide forhjulet i vejret i ny og næ Bare ærgeligt for ham. Det kan sku godt være der er mange andre der gør det, men fanden fløjteme ikke med 100 km/t inde midt i byen i en kurve, så er man, undskyld mit sprog, snot dum