øøh, ved ikke om et bare er mig - men hvad er problemet helt præcist?
Afgiftsnedsættelse og anden hensynstagen til motorcyklister herunder registreringsafgift/grøn afgift, forsikring mm. er da NETOP positivt, og ses det i takt med det rekordhøje antal indregistrerede motorcykler dags dato, tror jeg næppe der er noget som helst at frygte?
Jeg tror ingen har interesse i at man på disse kanter sidesætter mc med bil?
Man får jo præcis tudet ørerne fulde om at man SKAL opføre sig som bilist i trafikken på sin kværn - færdselsreglerne er de samme. Det betyder naturligvis også at man skal respektere loven og opføre sig pænt - når man ligger og triller land og rige tyndt, og netop ikke overhale indenom og på cykelstien og udvise anden adfærd der er udenfor pædagogisk rækkevidde.
For det er da "klart", at jo mere fokus der kommer på mc'isterne, hvad enten det er positivt eller negativt, jo mere opmærksom bliver politikerne, der til enhver tid vil sikre dig og dine medmennesker, så alle kan færdes trygt og sikkert i trafikken.
Forbud mod børn på motorcykler er naturligvis hysteri - og her skal der protesteres. De skulle bruge kræfterne på at lære bilisterne at spænde deres børn fast i bilen istedet. - Eller dét at køre med sikkerhedssele i al almindelighed!
Men at frygte at motorcykler bliver henvist til lukkede anlæg i fremtiden, er vist lidt naivt
Aint gonna happen...