Forfatter Emne: Hvad går I ellers og hygger jer med?  (Læst 9922 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Capone

• Sandt SVin
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #15 Dato: Juni 14, 2007, 10:52:17 pm »
Start dit eget mobile diskotek og spil kun til fester på Medicin, sygepleje og tandlæge kollegierne.... :thumbsup: :thumbsup:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #16 Dato: Juni 14, 2007, 11:38:25 pm »
(læs: kæresten skred), så nu vil jeg godt prøve noget nyt og spændende - men hvad?

Det er ikke nyt, og det er ikke specielt spændende....   men det virker!

:whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:
 :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Den røde Baron

• Roadracer
« Svar #17 Dato: Juni 15, 2007, 02:04:38 am »
Du kommer ud i natur, og der er en masse grene du kan vælge..

Jeps! og når du så har valgt dine grene i naturen, er det helt op til dig selv om du vil snitte barken af :lmao: :lmao:

Spam til side, surt at kæresten er skredet, men man kan jo ikke bare erstatte hende med windsurfing og mountainbiking, du kunne jo også lige bruge lidt tid på at venne dig til din nye tilværelse og måske det hele pludselig kommer naturligt :wink:
SV1000SK4

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #18 Dato: Juni 15, 2007, 06:07:00 am »
Du kommer ud i natur, og der er en masse grene du kan vælge..

Jeps! og når du så har valgt dine grene i naturen, er det helt op til dig selv om du vil snitte barken af :lmao: :lmao:

Spam til side, surt at kæresten er skredet, men man kan jo ikke bare erstatte hende med windsurfing og mountainbiking, du kunne jo også lige bruge lidt tid på at venne dig til din nye tilværelse og måske det hele pludselig kommer naturligt :wink:

Måske denne tråds mest fornuftige indlæg....  :thumbsup:
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #19 Dato: Juni 15, 2007, 07:50:24 am »
Hmmm hvad med at gå ind på scor.dk?
Bare et forslag  :innocent:
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

fldahl

• Roadracer
  • the devil made me do it...
« Svar #20 Dato: Juni 15, 2007, 08:23:20 am »
Træls med kæresten. Frisk nok, at søge råd her.!  :respekt:

Tja, men børn er jo nok ude af billedet (for nu). De kan ellers være en go' - og tidskrævende - "hobby".

Ellers er sport jo klart at anbefale. Man får det godt, din krop bliver fit, du lever længere og kvinderne vil ha' dig  :D :wink:

Personligt kan jeg anbefale kampsport. Her får man trænet mere-alle-mindre hver evig eneste lille muskel i ens krop. Det er fedt og kampsportsfolk plejer at være nogle rigtigt rare mennesker.

Du skal beslutte dig for kontaktformen inden du starter.! Er du til fuld kontakt, letkontakt eller slet ingen kontakt. Er du til stående kamp, eller kan du bedre lide at "rulle" på gulvet. Der er en kampsport til alle dine ønsker - og nogle kombinerer det endda.

Læs meget mere om det her: http://www.martialarts.dk/forum.asp (bemærk, der er nogle enkelte testesteron-røvhuller, der gerne ødelægger det for alle andre på det forum.. der bliver ikke uddelt så mange krammere, som på dette forum ;-))

Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men du kan finde en klub på selvsamme hjemmeside her: http://www.martialarts.dk/klubber.asp?stilart=0

Læs evt. FAQ'en i denne artikel: http://www.martialarts.dk/vis_artikel.asp?id=251

I Vejle har vi en fed karateklub og en fed muay-thai-klub (Thai-boksning).

Ret ryggen sømand - og ud og gi' den noget gas  :respekt:

« Senest Redigeret: Juni 15, 2007, 08:33:05 am af fldahl »
Nu uden tohjulet liv...

rotten_dk

• Søndagskører
  • **
« Svar #21 Dato: Juni 15, 2007, 09:07:25 am »
Jeg går og bruger det fritid jeg har ved siden af Dame, MC og arbejde, på at hoppe ud af flyver der virker helt perfekt. Faldskærmsudspring er den mest geniale sport jeg har prøvet at gå til, da man hver eneste gang får et adrealin rush, og så fornemmelsen af det frie fald   :mrgreen: mums

så hvis det måske skulle have interesse kan du tage dig et kig her

http://www.faldskaermsklubben.dk/

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #22 Dato: Juni 15, 2007, 09:49:03 am »

- Hugge brænde ....  :lmao:

xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

skyggen

• Sandt SVin
  • 90*V2 sjover
« Svar #23 Dato: Juni 15, 2007, 09:54:24 am »
ja jeg laver også lidt:

1.(løber) :mrgreen:
2.(klatring) :twisted:
3.(lidt styrketræning) :mrgreen:
4.svømning/fridykning) :twisted:
5.(lillemor) :twisted: :twisted: :twisted:
måtte droppe mountainbiking desværre :cry: :cry:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #24 Dato: Juni 15, 2007, 11:28:36 am »
er så heldig at jeg arbejder med computere til daglig... så jeg har detsvære fået det som fritidsarbejde for familie, venner, bekendte, venners bekendte, bekendtes bekendte og folk som der har absolute ingen relationer...

ellers sætter jeg min lejelighed i stand
styrketræner med vennerne - eller vi skal begynde igen ^^
og jagten på det modsatte køn tager også meget tid ^^

men ellers find ud af hvad dine venner laver - om det kan fange din interesse- altid fedt at lave noget med noget man kendet godt og altid har der sjovt med
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #25 Dato: Juni 15, 2007, 02:16:37 pm »
Hej - og tak for alle de gode forslag!

Jeg har allerede taget en HD (i Organisation), og har længe planlagt at starte på HD i Finansiering til efteråret, så der er jeg allerede lidt foran!
Styrketræning gør jeg allerede, tre gange om ugen, så der er nok ikke så meget mere at hente der..

Men faldskærm lyder spændende, det samme gør svæveflyvning - og mountainbike lyder ret nemt at gå til, så måske skulle jeg give det en chance. Hvordan kommer man i gang med mountainbiking? Er der en klub på Sjælland der har begynderdage eller hvordan gør man?
Samme spørgsmål med faldskærm og svævefly - er det bare at ringe op og sige man gerne vil prøve? Nogle steder på Sjælland der kan anbefales?

Mht. at give det hele lidt tid... Jeg står ikke i en midtvejskrise (er 30 år gammel), men har tilsyneladende nået en alder hvor alle vennerne har svært ved at forlade sofabordet efter kl. 18, og så må man sgu gøre noget selv. Og jeg vil langt hellere gå i krig med mountainbiking eller faldskærmsudspring, end jeg vil sidde hjemme og chatte på dating.dk  :wink:
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
« Svar #26 Dato: Juni 15, 2007, 02:34:06 pm »
Jeg er medlem i Midtsjællands Svæveflyveklb (dog pt. som passiv medlem)   http://www.slaglille.dk

Ring og få en snak med dem, og kom ud og prøv....så er du solgt!

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #27 Dato: Juni 15, 2007, 03:34:36 pm »
Jeg kan også godt anbefale svæveflyvning!

Men vid at det tager meget tid de første par år!

Jeg tilbragte 1-2 aftener pr. uge & stort set alle weekender i sæsonen (april-oktober) på flyvning & andre aktiviteter på flyvepladsen. Dertil kommer vinteraktiviteter med vedligeholdelse og teori-/radioundervisning.

Desuden ligger aktiviteterne jo typisk på de samme dage som der er gode til andre udendørs aktiviteter - så derfor må man jo prioritere....
Jeg har droslet lidt ned, så nu er jeg aktiv i Lemvig svæveflyveklub - hvor jeg holder status på motorsvæver - og passiv i Flyvestation Værløses Svæveflyveklub.

Men for lige at svare på hvad jeg ellers laver, så nævner jeg i flæng:
læser
løber/styrketræner
spiller bas (dog ikke så meget mere)
dykker (i ferier)
står på ski (i ferier)
drikker øl (hele året)
skruer veteranbil (når jeg ellers er i Hovedlandet, hvor den står p.t.)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Rask

• Sandt SVin
« Svar #28 Dato: Juni 15, 2007, 04:21:41 pm »
I stedet for  :whatever: så prøv da lige www.realdoll.com - skal vi bestille sammen?  :mrgreen:

EDIT: Der skal jo bestilles en pr. mand - ikke dele  :loser:
« Senest Redigeret: Juni 15, 2007, 04:35:34 pm af Rask »
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Nick

• Sandt SVin
« Svar #29 Dato: Juni 15, 2007, 04:32:56 pm »
I stedet for  :whatever: så prøv da lige www.realdoll.com - skal vi bestille sammen?  :mrgreen:
Håber ikke i vil dele en på samme tid...  :shock: :? :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D