Forfatter Emne: Hvad går I ellers og hygger jer med?  (Læst 9928 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Dato: Juni 14, 2007, 08:04:52 pm »
Hvilke hobbies går I og sysler med, udover motorcykel?

Jeg spørger fordi jeg lige pludselig har fået en masse fritid (læs: kæresten skred), så nu vil jeg godt prøve noget nyt og spændende - men hvad?
Det skal være noget som er sjovt i Danmark, og gerne noget hvor der eksisterer et miljø omkring det.

Forslag til spændende hobbies modtages med tak - og endnu større tak hvis du har nogle gode links hvor man kan læse om det :)

Jeg kan tilføje at jeg har meldt mig til et grundkursus i windsurfing, og har overvejet at prøve mountainbiking - at samle på frimærker har jeg ikke overvejet, og vil nok heller ikke gøre det...
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #1 Dato: Juni 14, 2007, 08:15:04 pm »
1) Akvariefisk   *host* http://www.akvariesiden.dk *host* :oops:
2) Modeljernbane
3) Køb et hus
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #2 Dato: Juni 14, 2007, 08:18:44 pm »
Køb en guitar og kom i gang med at øve dig... At køre bike til og fra sine egne koncerter og rock ´n roll...
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
« Svar #3 Dato: Juni 14, 2007, 08:21:28 pm »
Har fløjet noget svæveflyver, det er fan.... sjovt, og det skal nok tage al din overskudstid

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #4 Dato: Juni 14, 2007, 09:10:57 pm »
Man kan ikke se det på mig  :oops: , men jeg er for et par måneder begyndt til styrketræning... Det er rigtig lækkert  :thumbsup:

Ellers har jeg også fundet glæde ved havearbejde for min gamle mormor (og i ny og næ kærestens have).... Du skal være velkommen til at komme og klippe hæk hos mormor  :mrgreen:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

elendil

• Søndagskører
  • **
« Svar #5 Dato: Juni 14, 2007, 09:15:52 pm »
Hej,

Hvad med sport? Det er jo altid sundt at røre sig, og der er masser af mennesker at møde. Må jeg allerydmygst i øvrigt foreslå fodbold, som er en fantastisk sport både at opleve og dyrke :)

Hvis det skal være noget mere multi-kønnet er boksning (evt. motionsboksning) også et godt bud.

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #6 Dato: Juni 14, 2007, 09:25:27 pm »
Tjaaa... Mountainbiking er sjovt, men det er hårdt og kræver en masse kondi (=træning  :dead:).. Desuden koster en ordenlig MTB typisk mere end 10.000kr, så det er på en måde en dyr hobby.

Windsurfing lyder som en god idé, jeg overvejer selv at starte i en vandskiklub (har tidligere stået på vandski)..

Ellers badminton, tennis, fodbold, håndbold etc....??

Det er lidt svært at komme med forslag, når jeg ikke kender dig sådan rigtig.

Jeg er selv lidt interesseret i ure  :mrgreen:
Desuden synes jeg det er sjovt at fotografere dem, så der går også nogle timer med det. Jeg er ret ny indenfor "ur-verdenen", og mine kamera-skills er stadig på niveau med en n00b, men jeg synes det er sjovt, og lærer noget nyt hver dag.

Men det er en hobby hvor der går meget tid foran computeren (for at blive klogere)....

Theis

Ex. SV650S ejer.

Kilosfau

• Gæst
« Svar #7 Dato: Juni 14, 2007, 09:31:44 pm »
Enig - hvor mærkeligt det end lyder så er jeg også ur-fanatiker ..  :afro:

Virkeligt et lækkert Omega du har der...  :respekt:

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #8 Dato: Juni 14, 2007, 09:32:16 pm »
McNinja: Nu ved jeg ikke hvilken uddannelse du har, eller hvilket job du besidder, men du kan evt. påbegynde HD studiet http://www.cbs.dk/uddannelser/videreuddannelse/efteruddannelser/oekonomi/hd_1_del

Den trækker tænder  :D

Theis

Ex. SV650S ejer.

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #9 Dato: Juni 14, 2007, 09:35:58 pm »
Hej,

Hvad med sport? Det er jo altid sundt at røre sig, og der er masser af mennesker at møde. Må jeg allerydmygst i øvrigt foreslå fodbold, som er en fantastisk sport både at opleve og dyrke :)

Her er hva der sker når du deltager i fodbold http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=6851.0
Så jeg foreslår du tager plads på tribunerne  :lol:
Suzuki Sv650s-K3 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k / Yoshimura TRS Carbon

Se den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13580&ipc=53085

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Juni 14, 2007, 09:41:01 pm »
Hvad med at læse japansk på aftenskole så du kan følge handlingen i Hentai-film?  :whatever:

Eller bare film og special-øl, to ting der kan dyrkes på samme tid  :mrgreen:
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #11 Dato: Juni 14, 2007, 09:55:26 pm »
Noget volleyball er sagen, alletiders holdsport, om sommeren er der beachvolley på stranden med udsigt til små dejlige pigenumser  :orkester:

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #12 Dato: Juni 14, 2007, 10:19:51 pm »
Starter igen med at spille badminton på lørdag - var hos lægen idag og han sagde at de både manglede spillere på deres serie 1 og 2 hold.. :)

Har spillet det badminton siden jeg var 5-6år, dog med en pause det sidste års tid - glæder mig til at komme igang igen :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

hod

• Søndagskører
  • **
« Svar #13 Dato: Juni 14, 2007, 10:37:23 pm »
Hej McNinja,

Altid nemt at følge trop når der er masser af gode forslag inden.

Har følgende "seriøse" og useriøse kommentarer:

1) Har hus og masser af hæk. Kan aldrig blive en hobby. Tror heller ikke man kan lære at holde af at klippe den. SVEA er god meget velkommen til at komme forbi og massakrere den.
2) Mountainbike er fedt. Bor lige op af Geelskov, og har stor glæde af min bike til DKK 2.500 (på udsalg).
3) Har undervist på HD-studie. Kræver at du er meget dedikeret og ved hvad du vil bruge det til.
4) Gå på "jagt" efter en ny kæreste.

Held og lykke !
HOD, Søllerød, tidligere SV 1000 og SV 650. Bæge ænder
Ducati Monster 900 i.e. Dark ´01
Ducati Monster 620 ´03

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #14 Dato: Juni 14, 2007, 10:49:11 pm »
Du kunne også blive hjemmeværnssoldat... Du møder mange nye mennesker - fede kammeratskaber, og kunne måske også møde en fremtidig kæreste derinde... Du kan tage en masse uddannelse som du kan bruge i dit civile liv... Lederuddannelser, instruktør, samarit, osv..... Du kommer ud i natur, og der er en masse grene du kan vælge.. Læs evt mere om det her... og jeg skal gerne melde dig ind... :-) du skal på de første 3 år have 200 timers uddannelse som er lovkrav.. derefter er det rimeligt frit.. Men de timer får også hurtigt ben og gå på...

www.hjv.dk

Vi er iøvrigt igang med at arrangere en faldskærmsuddannelse.. kommer til at koste omkring 2000,- incl 5 spring hvoraf det ene er fra 4000 fritfald.. ( tror jeg nok det hedder ) og jo flere vi er, jo billigere bliver det, så I andre er også velkommen...

Jeg selv har også kørt mountainbike.. også med en cykel til 2500 som jeg var glad for.. den var rigtig god.. så det kunne du jo også...

Derudover håber jeg da at du kommer hurtigt oven på igen... Finder dig en sød kæreste som vil dig rigtig meget..

Held og lykke med at finde en interesse som du bliver glad for... og en pige i hånden....  :D