Hej SVriders
Jeg er helt ny i mc-verdenen, og har (naturligvis) forelsket mig håbløst i SV'erne. Jeg har ikke haft min egen cykel endnu, men det er på tide! Sagen er at jeg er 202cm høj, og de fleste sportscykler er naturligvis for små, men SV'en skulle være en god mellemting? Mit/mine spørgsmål er:
Kan er høj fætter som mig (jeg har ellers normal bygning) gøre mig på en sådan cykel?
Hvad er mulighederne for modifikaitoner der kan gøre det muligt/mere behageligt?
Jeg har ikke haft cykel før, men har kørt en del på en Suzuki 1200 bandit, er det helt i skoven med en SV1000 S?? (2004 eller nyere)
Kan man finde en læderdragt (jeg har lange arme og ben) i standard, eller skal man have sådan noget syet specielt, når man er mutantstørrelse?
(og hvor, jeg bor i KBH)
Er der eller noget der er værd at vide når man er mc-grønskølling? (har læst mange spændende posts allerede, fantatisk side!)
Jeg kender ikke nogen med en SV (er næsten umuligt for en så populær cykel), så jeg har ikke prøvet at sidde på en. Jeg kunne forestille mig en brugt, kan det betale sig at kigge på svenke og/eller tyske da markedet jo er en del størrer?
Det var hvad jeg kunne finde på lige nu, skal nok komme på mere senere
. På forhånd tak.
Anders