Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det kunne jeg aldrig finde på !Men jeg ser dem også tit nede hos os Oftest på en eller anden chopper
Men man kan jo kun sige, at der ikke er meget der kan tage skade når man er dum nok til at køre uden!!!!
Kunne aldrig finde på det... Jeg bliver sur og irriteret hver gang jeg ser det... Som når jeg ser en køre i shorts og t-shirt... Gerne med deres kæreste bagpå i samme påklædning...Om de selv kommer til skade må de selv ligge og rode med, men det generalle billede af en MC-ist bliver jo ikke bedre af sådan nogle mennesker køre og synes det er for varmt til at passe på sig selv...
Jeg mener STADIG (efter en million milliard af disse tråde) at det er op til folk selv, hvad de ifører sig når de kører mc.Citat fra: Hippie Hansen efter Juni 12, 2007, 03:30:41 pmKunne aldrig finde på det... Jeg bliver sur og irriteret hver gang jeg ser det... Som når jeg ser en køre i shorts og t-shirt... Gerne med deres kæreste bagpå i samme påklædning...Om de selv kommer til skade må de selv ligge og rode med, men det generalle billede af en MC-ist bliver jo ikke bedre af sådan nogle mennesker køre og synes det er for varmt til at passe på sig selv...Bliver du ligeså sur hver gang du ser en billist uden sele, eller en cyklist uden cykelhjelm?Jeg bliver ikke direkte sur, men nok i en eller anden forstand skuffet over folks manglende omtanke. Det er da uansvarligt overfor sine medmennesker eller familie / venner osv at man ikke beskytter sig selv bare et minimum.Selen hænger LIGE ved døren, og en cykelhjelm koster sgu ikke alverden.Min udlejer har også lige købt en VFR750 - og da jeg stillede spørgsmål til hans påklædning i form af en tynd vinterjakke og jeans, startede han med at afvise mig med en dum kommentar og et grin... Da jeg så i påhør af hans kone, spurgte om han virkelig prissatte sin familie og sin egen førlighed så lavt, fik piben en lidt anden lyd.