Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Rubin efter Juni 11, 2007, 08:40:30 pmHvor Måløv Så er jeg på Hønse og jeg kører tur fra bondegården kl. 18 (men ikke ind til byen, derimod ud på de små snoede) så må du selv afgøre hvilken tur du vil med på.
Hvor Måløv Så er jeg på
HM, Astrid og jeg kommer til buddinge - omkring kl. 18:15-30
Citat fra: Jesper Jensen efter Juni 12, 2007, 04:54:53 pmHM, Astrid og jeg kommer til buddinge - omkring kl. 18:15-30I bør nok opdrage lidt bedre på hende den bette... Jeg forventer at se hende i fuldt MC udstyr næste gang som sv-rider børn bør have på til MC Tirsdag. De der små bare arme og ben, den holder ikke i længden og en hjelm skal hun også have!!
Kunne (på trods af gode hensigter) ikke nå til Gladsaxe .... men havde en go lang tur med drengene ... rart at få rørt "GiiiX'en" i et normalt "tempo" ....
Yep, endnu en huggelig tur på gode skumle veje, som jeg i hvert fald ikke kan huske fra gang til gang.....
Citat fra: Banditten efter Juni 13, 2007, 12:00:20 pmKunne (på trods af gode hensigter) ikke nå til Gladsaxe .... men havde en go lang tur med drengene ... rart at få rørt "GiiiX'en" i et normalt "tempo" .... Må vi andre der endnu ikke har set den berøgtede "GiiX" ikke snart se nogle billeder?!