Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: sircajun efter Juni 11, 2007, 09:41:53 pmEr du hos SMC i køge??SørenGjep.
Er du hos SMC i køge??SørenG
Citat fra: skyggen efter Juni 11, 2007, 11:20:27 pmCitat fra: sircajun efter Juni 11, 2007, 09:41:53 pmEr du hos SMC i køge??SørenGjep.I har lige fået en reservedelsekspedient der hedder Tina, hun har været hos 053, har arbejdet med hende inde hos 002SørenG
I har lige fået en reservedelsekspedient der hedder Tina, hun har været hos 053, har arbejdet med hende inde hos 002
Ja jeg er jo et ret aktivt menneske- jeg klatre inde & ude som en sindsyg/ jeg kører SVin som en sindsyg/ og fridykker også som en sindsyg. Men så skete det, jeg sagde ja til at spille en gang firma fodboldt i odense i lørdags, og knæk knæk slagtet i 2 kamp af en gut med knupperne først, og av av min v.ankel. Men som den Mc`ist man jo er så bandede man lidt og kunne da humpe lidt rundt, (skulle jo a med vandet) Men det blev ikke bedere og falck strækker jo, så det var bare på med støvlerne og op på SVinet, lillemor bag på og sti af sted til køge igen, men anklen var sku ikk helt frisk da vi nåede køge så vi smuttedeen tur på skadestuen og det endte med 1 uge med afhævnings gips og min. 3 uger i cirkulær gips. PISSSSSSJa sådan er det jo, men allerede den første nat fik jeg knækket gipsen 2 steder, typisk mig SÅ pas på der ude Fodboldt er er sku for sindsygt at udøve
Hvor klatrer du forresten?
Av for satan. Og ja! Hva fanden lavede du om natten? Hårdt nat i swingerklubben eller hür? Hvor klatrer du forresten?