Ja jeg er jo et ret aktivt menneske- jeg klatre inde & ude som en sindsyg/ jeg kører SVin som en sindsyg/ og fridykker også som en sindsyg.
Men så skete det, jeg sagde ja til at spille en gang firma fodboldt i odense i lørdags, og knæk knæk slagtet i 2 kamp af en gut med knupperne først, og av av min v.ankel.
Men som den Mc`ist man jo er så bandede man lidt og kunne da humpe lidt rundt, (skulle jo a med vandet) Men det blev ikke bedere og falck strækker jo, så det var bare på med støvlerne og op på SVinet, lillemor bag på og sti af sted til køge igen, men anklen var sku ikk helt frisk da vi nåede køge så vi smuttede en tur på skadestuen og det endte med 1 uge med afhævnings gips og min. 3 uger i cirkulær gips.
PISSSSSSJa sådan er det jo, men allerede den første nat fik jeg knækket gipsen 2 steder, typisk mig
men jeg besluttede mig så for at skulle ha den skiftet her til morgen, så kommer ud på rask i køge og da det blir min tur er der en læge som gerne lige ville kigge på min fod, for at se om de skulle ligge den runde gips med det samme, og han kigger og tykker her og der og så spørger han om jeg har haft et tidliger brud i den ankel, men (sorry Niks ikke V. ankel,) men han mente at det vat et tidliger brud som der var brudt lidt op og en forstudning, og han mente ikk at gips ville hjælpe, så i stedet for 4 uger i gips blev det 2 døgn med 1 gips ben og krykker i 1 uges tid, og det er jo dejligt vejr at humpe rundt på krykker i lidt på stranden lidt op i køge by og masser af dejlig meget sol.
SÅ pas på der ude Fodboldt er er sku for sindsygt at udøve