Forfatter Emne: Short på motorcykel?  (Læst 10723 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Havenissen

• Sandt SVin
  • Havenissernes Befrielsesfront
Re: Short på motorcykel?
« Svar #45 Dato: Juni 11, 2007, 08:32:08 am »
Citér
men varmen vinder lidt engang imellem
Ja, det skal jeg love for. På vej hjem fra det skønne Fynsland her til aften passerede vi en fyr på motorcykel kun iført undertrøje, shorts og sandaler - ingen handsker, intet rygskjold osv. vel at bemærke med +130 på motorvejen.....så er man hård :shock: :shock: :thumbsdown:
Ehm nej, så er man dum  :angel:

Tror aldrig jeg har kørt med shorts, men kan sgu ikke huske. Har trods alt kørt MC i 12 år, og da jeg var 18-19 gik jeg ikke meget op i sikkerhed.

Ang. jeans tror jeg forskellen på det og shorts er minimal ved styrt. Hvis man virkelig insisterer på at køre i noget jeans lignende bør kan kraftig overveje et par Draggin Jeans.
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #46 Dato: Juni 11, 2007, 08:43:01 am »
Hvem har stemt "Blå"?
Mig  :lmao:
Jeg har forøvrigt kørt i jeans på jobbet idag  :oops:
Jeg havde ikke rigtig mulighed for at ha skiftetøj med, såååå...
Det sætter sku en dæmper, når man ikke har styrtklunset på  :mrgreen:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #47 Dato: Juni 11, 2007, 09:14:05 am »
Brugergallerier inde fra MCG, der igen fortæller om vigtigheden af udstyr:

Ridset hjelm (Intet blodigt her):
http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=691

Uden handsker (sidste 2 billeder, en "smule" sår):
http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1971

Blå mærker efter styrt:
http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1971
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #48 Dato: Juni 11, 2007, 11:07:37 am »
Den Blackbird ser godt nok brugt ud  :shock: :shock: :shock:
Utroligt han er sluppet så billigt  :shock:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #49 Dato: Juni 11, 2007, 03:42:13 pm »
Utroligt han er sluppet så billigt  :shock:
Ja mon ikke det er en totalskade der er til at få øje på!!! :shock: :dead:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

AHEP

• Roadracer
« Svar #50 Dato: Juni 11, 2007, 05:33:10 pm »
Tænk de har fået 10K for den  :mrgreen:
Anders
Suzuki GS500E 96

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
« Svar #51 Dato: Juni 11, 2007, 07:00:38 pm »
Ok, så blev jeg rystet; da jeg var på vej nordpå ad lyngbyvejen tidligere i dag, så jeg to motorcyklister i shorts og t-shirt på hver deres GS500, det er set før, men bag dem lå en mindre bil med skilt på taget, den var fra ASA- køreskole, det var køreskoleelever :rolleyes:. Det er muligt at sikkerhedsudstyr ikke er lovpligtigt, men det bør sgu da være en køreskoles forbandede pligt, at lære sine elever, hvad man bør have på, når man skal ud at køre :brok:.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #52 Dato: Juni 11, 2007, 08:04:36 pm »
Ok, så blev jeg rystet; da jeg var på vej nordpå ad lyngbyvejen tidligere i dag, så jeg to motorcyklister i shorts og t-shirt på hver deres GS500, det er set før, men bag dem lå en mindre bil med skilt på taget, den var fra ASA- køreskole, det var køreskoleelever :rolleyes:. Det er muligt at sikkerhedsudstyr ikke er lovpligtigt, men det bør sgu da være en køreskoles forbandede pligt, at lære sine elever, hvad man bør have på, når man skal ud at køre :brok:.
Sygt!!! :club: :club:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

CEri

• Søndagskører
  • **
« Svar #53 Dato: Juni 11, 2007, 08:57:54 pm »

Sygt!!! :club: :club: :club: X 2
Hvis du har SV'en under kontrol, så køre du ikke hurtig nok.......:-)

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #54 Dato: Juni 11, 2007, 09:02:17 pm »

Jeg gider ikke kommentere mere om at folk skal kører i dit og dat.. I ved godt selv hvad der skal til .. det gør jeg også.. men varmen vinder lidt engang imellem... og så må man jo tage den derfra.. Op til en selv...  :D

Ja det kan godt være det er op til en selv, men det er sgu stadig os andre der skal samle dem op :brok: ( se mit tidligere indlæg )
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #55 Dato: Juni 11, 2007, 09:28:53 pm »

[sarkasme] Jamen, når de nu har smidt så mange penge, skal de da have det behageligt i det varme vejr... Kørelæreren gav sikkert også is på den lokale tank? [/sarkasme]

Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Jensen Danmark

• Plastikrocker
« Svar #56 Dato: Juni 11, 2007, 11:30:25 pm »
Jeg ruller nu tit rundt i shorts og t-shirt hvis jeg har nogle ærinder inden for byskiltet. Kan jeg såmænd ikke se noget galt i. (Husk jeg bor i Skjern, så i ikke tænker Kbh traffik).
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

GSX-R 750 K7 baneged

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #57 Dato: Juni 12, 2007, 06:06:08 pm »
Jeg ruller nu tit rundt i shorts og t-shirt hvis jeg har nogle ærinder inden for byskiltet. Kan jeg såmænd ikke se noget galt i. (Husk jeg bor i Skjern, så i ikke tænker Kbh traffik).

Mener at man siger at der forsvinder ca. 1mm hud/kød i sekundet ved 40km/t - så der går ikke længe inden hun er igennem hendes Jeans..

Det er vist rigelig grund til ikke at trille i den mondering selv inden for byskiltet :shock:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #58 Dato: Juni 15, 2007, 10:46:55 am »
Heh, jeg så det samme ved Odense i sidste uge... var også noget overrasket :roll:

Folk må lykkeligt ha glemt hvor ondt det kunne gøre, bare at lære at kører på cykel, tosser  :twisted:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad