Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Min eksamen falder den 18/6 så jeg kan også godt være med
Citat fra: skurkenfradallas efter Juni 08, 2007, 06:12:20 pmMin eksamen falder den 18/6 så jeg kan også godt være medJeg spekulerede på det, allerede da du i dit forrige indlæg øffede over din eksamensdato... Er det gået dig totalt hen over hovedet, at der er tale om JULI måned?
Sidste nyt:Jeg har nu fået bekræftet at der er behov for 6 mc'ister, som vil have en polterabend-babe bagpå og beklædning til de samme. Skulle der være flere som kunne overtales til at lufte deres SVin, gælder parolen "the more the merrier..." Der er jo så smukt et syn med en masse motorcykler.
Så har jeg endelig et tidspunkt: kl 9.25 på Statoiltanken på Baunebjergvej 1, 3050 Humlebæk. Så kan vi nå at iklæde poltertøserne klunset og hente bruden i samlet flok kl 9.45 på Teglgårdsvej ved siden af. Hvordan står det til tøj/hjelme til pigerne. Hvem har hvad?
Hvis en af tøserne kan tåle en tur på en ikke-SV er jeg frisk på at trille derop
Citat fra: helle merete efter Juli 04, 2007, 04:21:02 pmSå har jeg endelig et tidspunkt: kl 9.25 på Statoiltanken på Baunebjergvej 1, 3050 Humlebæk. Så kan vi nå at iklæde poltertøserne klunset og hente bruden i samlet flok kl 9.45 på Teglgårdsvej ved siden af. Hvordan står det til tøj/hjelme til pigerne. Hvem har hvad?ja så må jeg desværre melde fra da jeg nok ikke er vendt hjem på det tidspunkt fra koncert i århus.