Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Forudsættet det ikke, at der er plads til en passager.Ego-sæde og passagerhåndag giver lige som ingen mening.Hvis man absolut skal have en passager med, tager det kun et øjeblik at montere bøjlen og det oriinale sæde.
Bum bum...Jamen jeg har ikke passagerersædet på = jeg SKAL ikke have bøjlen siddende... (er min tolkning så...)
Citat fra: Per F efter Juni 05, 2007, 09:08:10 pmForudsættet det ikke, at der er plads til en passager.Ego-sæde og passagerhåndag giver lige som ingen mening.Hvis man absolut skal have en passager med, tager det kun et øjeblik at montere bøjlen og det oriinale sæde.Tjoh, men SV'erne er jo også blevet typegodkendt til passager. Og dermed også med passagerhåndtaget.Lovskriften lyder således:"10.01.031 To-hjulet motorcykel(1) Selvstændigt passagersæde skal være forsynet med håndbøjle eller lignende tilbrug for passageren."
Citat fra: Freddy efter Juni 05, 2007, 11:41:44 pmCitat fra: Per F efter Juni 05, 2007, 09:08:10 pmForudsættet det ikke, at der er plads til en passager.Ego-sæde og passagerhåndag giver lige som ingen mening.Hvis man absolut skal have en passager med, tager det kun et øjeblik at montere bøjlen og det oriinale sæde.Tjoh, men SV'erne er jo også blevet typegodkendt til passager. Og dermed også med passagerhåndtaget.Lovskriften lyder således:"10.01.031 To-hjulet motorcykel(1) Selvstændigt passagersæde skal være forsynet med håndbøjle eller lignende tilbrug for passageren."Hvaa... er min Gsx-R så ulovlig??? Den har sgu ingen håndtag eller lignende...
Jeg har lige fået lukket hullerne, der hvor passagerhåndtaget kommer ud. det er org. dele jeg har fået fat i. Det koster 165 kr. for et sæt til en old school.Ole S.