Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
De originale lejer havde ligesom runde kugler, og de nye er nærmere runde og aflange.Kan det være rigtigt? For synes ikke jeg kunne få dem til at passe.
De ser ud til at passe hvis man skifter lejeskålen. MEN jeg kan ikke få det nederste leje ned over gaflen, i bunden af røret det skal sidde på (hvad hedder det?) er diameteren lidt tykkere end lejet, men det gamle leje er jo løst at tage af og på, skal det nye ikke også være det, eller kan det være det skal varmes på plads?
Jah, men der sidder jo også et leje helt i bunden, som er lidt større end det andet. Men det leje ses ikke på dette billede. I bunden ved nr. 2. skal sidde et leje inden du skubber gaflen op i stellet.
Okay, det er så en lidt dårlig tegning, men det er så leje nr 3. jeg ikke kan få helt i bund på nr 1. men er det fordi den skal varmes på, så den sidder FAST når de først kommer ned på plads?
Men det er jo lejet jeg ikke kan få på, ikke lejeskålen. Og gaffelbroen, hvad er det for en? Hvis det er den lejet skal sidde på, skal hele gaflen jo i fryseren. Undskyld hvis jeg spørger dumt.