Fodbold er for kællinger, det gælder bare om at lave flest svinestreger og se uskyldig ud.......
Hrmm .. normalt synes jeg ikke fodbold og vold overhovedet hænger sammen...
- men er der nogen der vil med ud og finde ham der løb på banen og ødelagde det hele... Så kan vi tage ture og skiftes til at tæske ham.
Jeg fik navn, nummer og adresse allerede i går aftes hvis det er
Det er dog ikke i Sverige som medierne skriver..... men jeg har ikke været forbi endnu så ved ikke om det passer, jeg har også hørt at han ikke er hjemme
Den fan ødelagde en fantastisk fest i København i går. Vi havde jo nok tabt 4-3 pga. Christian Poulsens straffe, men at tabe 3-0 pga. den idiot er utilgiveligt.
Jeg var i Fælledparken og se kampen, og næsten alle svenskere jeg snakkede med, var lige så chokeret som os andre. Men ellers en fantastisk stemning der var derinde, hvor man stod svenskere og danskere blandet og hyggede sig stort!
Enig, der var total fed stemning,
da vi kom med i kampen igen....
Men svenskerne forsvandt godt nok hurtigt da dommeren kom med kendelsen..... hvilket egentligt var lidt synd, det bør jo ikke være sådan.... og udfaldet af den kamp er da kun til at grine af eller græde over
Noget der gav mig lyst til at tæve andre end klaphatten... og tøsen, nu vi skal tæve nogen - så er det folk der smider med deres flasker sådan et sted - gør det ikke i nærheden af mig, såfremt nogen her har så kloge vaner.....