Forfatter Emne: Landskamp  (Læst 7873 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Claus m

• Sandt SVin
Re: Landskamp
« Svar #15 Dato: Juni 03, 2007, 11:16:36 am »
så lad os dog håbe han er svensker, så må slutstillingen jo da være lige modsat.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #16 Dato: Juni 03, 2007, 12:29:17 pm »
Har lige hørt fra en kammi at ham klaphatten står til fængsel og en kæmpe bøde,strafferammen for hans gerning er op til 3 år.

Vester

3 år, for at løbe ind på en fodboldbane og vil slå en mand der tilfældigvis er klædt i sort, i dagens tilfælde??? Er det bare mig eller lyder det som sindsygt lang tid for sådan en gerning???????
Hvor mange andre ting kan man gøre, før man får man får 3 år?
Fodbold er jo bare en sport og hvad er forskellen om Danmark er med i det mesterskab eller ej? Vi vinder alligevel ikke.
... Og vi skylder jo stadig svenskerne et straffe, så mon dog vi havde vundet alligevel?

Ikke at jeg synes det er fair en stiv mand vil slå nogle ned... Men alt med måde!
Det skal ikke ses som jeg synes det er i orden at han laver sådan noget pjat, men det er jo ikke verdens undergang.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Christoffer Olsen

• Søndagskører
  • **
« Svar #17 Dato: Juni 03, 2007, 12:37:17 pm »
... Og vi skylder jo stadig svenskerne et straffe, så mon dog vi havde vundet alligevel?

Helt enig, der vil altid være en psykisk forstyrret idiot der kan ødelægge stemningen, men det nummer Christine Poulsen lavede er i en helt anden liga.

Mvh
Christoffer
SV650 K6 - Ixil Underseat - Rizoma Blink

Bageren

• Roadracer
  • Gul SV650S 2002
« Svar #18 Dato: Juni 03, 2007, 01:04:03 pm »
3 år, for at løbe ind på en fodboldbane og vil slå en mand der tilfældigvis er klædt i sort, i dagens tilfælde??? Er det bare mig eller lyder det som sindsygt lang tid for sådan en gerning???????

Tror du ikke strafferammen er op til 3 år, det betyder jo ikke at man får 3 års fængsel. :]
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #19 Dato: Juni 03, 2007, 02:27:07 pm »

Tror du ikke strafferammen er op til 3 år, det betyder jo ikke at man får 3 års fængsel. :]

Nej, så høj bliver straffen vist heller ikke ... anklageren vil have tre måneder - http://www.bt.dk/article/20070603/KRIMI/706030326/0/A
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #20 Dato: Juni 03, 2007, 02:50:30 pm »
Helt enig, der vil altid være en psykisk forstyrret idiot der kan ødelægge stemningen, men det nummer Christine Poulsen lavede er i en helt anden liga.

Tal pænt, de psykisk syge er kede af at blive sat i bås med ham fjolset ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #21 Dato: Juni 03, 2007, 02:56:29 pm »

Okay, min fejl...
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #22 Dato: Juni 03, 2007, 11:31:05 pm »
Fodbold er for kællinger, det gælder bare om at lave flest svinestreger og se uskyldig ud.......  :tie:

Hrmm .. normalt synes jeg ikke fodbold og vold overhovedet hænger sammen...

- men er der nogen der vil med ud og finde ham der løb på banen og ødelagde det hele... Så kan vi tage ture og skiftes til at tæske ham. :club:
Jeg fik navn, nummer og adresse allerede i går aftes hvis det er  :lol:

Det er dog ikke i Sverige som medierne skriver..... men jeg har ikke været forbi endnu så ved ikke om det passer, jeg har også hørt at han ikke er hjemme :lmao:

Den fan ødelagde en fantastisk fest i København i går. Vi havde jo nok tabt 4-3 pga. Christian Poulsens straffe, men at tabe 3-0 pga. den idiot er utilgiveligt.

Jeg var i Fælledparken og se kampen, og næsten alle svenskere jeg snakkede med, var lige så chokeret som os andre. Men ellers en fantastisk stemning der var derinde, hvor man stod svenskere og danskere blandet og hyggede sig stort!
Enig, der var total fed stemning, da vi kom med i kampen igen....  :P :wink:
Men svenskerne forsvandt godt nok hurtigt da dommeren kom med kendelsen..... hvilket egentligt var lidt synd, det bør jo ikke være sådan.... og udfaldet af den kamp er da kun til at grine af eller græde over  :?

Noget der gav mig lyst til at tæve andre end klaphatten... og tøsen, nu vi skal tæve nogen - så er det folk der smider med deres flasker sådan et sted - gør det ikke i nærheden af mig, såfremt nogen her har så kloge vaner.....  :!: :)
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #23 Dato: Juni 04, 2007, 12:10:42 am »
Fodbold er for kællinger, det gælder bare om at lave flest svinestreger og se uskyldig ud.......  :tie:
X2 HØRT!  :respekt: :thumbsup:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #24 Dato: Juni 04, 2007, 10:15:26 am »

X3 TØSESPORT!

Det var altid fodbold-dengserne som tudede først når man "tacklede" de andre i idrætstimerne i folkeskolen  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

teamupsidedown

• Roadracer
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
« Svar #25 Dato: Juni 04, 2007, 10:50:49 am »
Lad os asfaltere banen og køre lidt motorcykel istedet :twisted:, der er tilskuerne da ikke helt så sindsforvirret :angel:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #26 Dato: Juni 04, 2007, 04:06:46 pm »
ja, og derfor er italienerne verdensmestre... :whatever:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #27 Dato: Juni 04, 2007, 09:06:45 pm »
Så er der kommet en Wanted-plakat ud..

http://peecee.dk/resize.php?id=49902 :D - HAHAHA
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Den røde Baron

• Roadracer
« Svar #28 Dato: Juni 04, 2007, 10:23:54 pm »
Hvaaaa... Har der været problemer i foolsball i weekenden???? :lmao:
SV1000SK4

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #29 Dato: Juni 04, 2007, 11:15:55 pm »
motorcykel-livet har reddet mange unge mennesker fra sporten.... :D