Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
wow, amerikanske spammere her også, det er sgu for vildt.
HejHvor kan man finde en forhandler på fyn, så jeg kan prøve hvilken str. jeg skal have.MvhCasper
Hvis jeg nu oplyser str. og type, er der så nogen der evt. kan/vil smutte inden om en forhandler på Sjælland eller i Jylland, hvis man selvfølgelig bor i nærheden og høre pris og lev for mig??MvhCasper
Citat fra: capstardk efter Juni 06, 2007, 11:14:33 pmHvis jeg nu oplyser str. og type, er der så nogen der evt. kan/vil smutte inden om en forhandler på Sjælland eller i Jylland, hvis man selvfølgelig bor i nærheden og høre pris og lev for mig??MvhCasperVar det ikke nemmere at ringe til forhandleren? HyggeP.S. Har lige været i Tyskland og prøve og købe en Dainese dragt, og hold fast hvor er sådan en altså bare lækker
Citat fra: Mads efter Juni 07, 2007, 01:17:15 amCitat fra: capstardk efter Juni 06, 2007, 11:14:33 pmHvis jeg nu oplyser str. og type, er der så nogen der evt. kan/vil smutte inden om en forhandler på Sjælland eller i Jylland, hvis man selvfølgelig bor i nærheden og høre pris og lev for mig??MvhCasperVar det ikke nemmere at ringe til forhandleren? HyggeP.S. Har lige været i Tyskland og prøve og købe en Dainese dragt, og hold fast hvor er sådan en altså bare lækker Hvor henne? Billeder? Pris?
Citat fra: Freddy efter Juni 07, 2007, 02:25:09 amCitat fra: Mads efter Juni 07, 2007, 01:17:15 amCitat fra: capstardk efter Juni 06, 2007, 11:14:33 pmHvis jeg nu oplyser str. og type, er der så nogen der evt. kan/vil smutte inden om en forhandler på Sjælland eller i Jylland, hvis man selvfølgelig bor i nærheden og høre pris og lev for mig??MvhCasperVar det ikke nemmere at ringe til forhandleren? HyggeP.S. Har lige været i Tyskland og prøve og købe en Dainese dragt, og hold fast hvor er sådan en altså bare lækker Hvor henne? Billeder? Pris?X2
Den ser fed ud,Hvad koster sådan en