Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er der en anden gearing på en N'er?
Er der andet der er anderledes?
Ja, en S'er har halvkåbe og clip-on håndtag, hvor en N'er er naked og har cykelstyr. Sorry, men den lå lige til det nok så berømte højreben.På det lidt mere seriøse plan, så er der vist noget om, at bagsvingeren er en anelse længere på N'eren...
Citat fra: Freddy efter Juni 05, 2007, 08:25:41 pmJa, en S'er har halvkåbe og clip-on håndtag, hvor en N'er er naked og har cykelstyr. Sorry, men den lå lige til det nok så berømte højreben.På det lidt mere seriøse plan, så er der vist noget om, at bagsvingeren er en anelse længere på N'eren... Kald mit Rizoma Koniske matsorte styr for et "cykelstyr" EN gang til, og jeg skal #¤%&@£"# din %&$"£@$" på !#€$£
Well, nu er det jo ikke et matsort konisk Rizoma-styr, der originalt sidder på N-modellerne. Det med den længere bagsvinger er ikke noget, jeg på nogen måde er sikker på. Jeg synes bare, jeg har hørt det nævnt et par gange.
Citat fra: Freddy efter Juni 06, 2007, 12:22:30 amWell, nu er det jo ikke et matsort konisk Rizoma-styr, der originalt sidder på N-modellerne. Det med den længere bagsvinger er ikke noget, jeg på nogen måde er sikker på. Jeg synes bare, jeg har hørt det nævnt et par gange.Men det burde det krafTHeLveD' være. Jeg mener det var ham nordmanden som sagde det med bagsvingeren....
Så S'eren er i hvert fald kortere, hvad det så end måtte skyldes. Men de har samme wheelbase, nemlig 1430 mm, så det kan ikke være der, forskellen ligger.