Så kom turen til at jeg skulle skifte den enormt grimme originale nr.pladeholder (k6'er) til en der er lidt pænere (mindre) så valget faldt på en af mærket Lucas, købt hos enghave mc'. DEt viste sig hurtigt at de originale blinklys IKKe passer til denne, man skal lige bore et ekstra hul
, men det fik jeg ikke noget at vide om... Så blev maskinen samlet igen og kørte ind til enghave igen, købte et par blinklys -kunne ligeså godt benytte mig af muligheden for at få nogle mindre blinklys. Hjemme igen skilles maskinen ad. Så vise det sig sku at blinklysenes ledninger ikke passer til mc'ens ledninger, Der skal bruges en adapter!..det havde ham ekspedienten ikke nævnt hos enghave ikke nævnt noget om..Så der blev kørt endnu engang, men ikke til enghave mc'. En anden ting som heller ikke passer er på denne nr.plader holder er 2 stk. sikringsboxe. på den originale er der en holder til dem, men dette er der ikke på Lucas modellen, så den står på dobbeltklæbende tape(fusk). Og så den sidste ting man skal være opmærksom på er; lad være med at køre for friskt, for nr.pladen vil ramme bagdækket ved for stor rejsnings-vinkel.