Ja, det er sq trist. Helt enig i, at der "smutter" alt for mange MC-ister.
Men hørte her til morgen en anden historie, af én af mine klassekammerater. Han havde nær klippet en motorcykel i går eftermiddags. Situationen var den, at han skulle foretage et højresving, vistnok med svingbane og alt hvad dertil hører. Han havde selvfølgelig kig på de cyklister som skulle lige ud, men han havde ikke kig på den motorcykel, som på grund af utålmodighed lavede en overhaling indenom, og vist endda samtidig krydsede en spærreflade eller noget andet hvid afstribning, som i hvert fald hverken var lovligt eller hensigtsmæssigt. Motorcyklisten nåede vist ikke at vælte, men han måtte i hvert fald undvige op på cykelstien, og var vist temmelig godt gal i skralden. Og helt ærligt! Det kan han bare ikke tillade sig! Selvfølgelig har jeg kun min klassekammerats version af historien, men alene det at idioten overhaler indenom, får mine klokker til at ringe. Bevares, jeg har selv kørt højre om en bil eller to i tidens løb, men når man laver den slags numre, skal man være klar over konsekvenserne, og man kan i hvert fald ikke tillade sig bagefter at stå og skabe sig over andre trafikanter, når man selv har lavet noget lort. Så er man simpelthen for dum!